"Majdnem minden tudásunkért azoknak tartozunk, akik nem értettek egyet, és nem azoknak, akik igen" (Charles Caleb Colton)

Ezt a levelet csak neked írom!

2013/01/25. - írta: sefatias

Szia!

Ezt a levelet csak neked írom. Kb most van a 21. évfordulója annak, hogy ismerjük egymást. Amikor elkezdtem a gyülekezetbe járni, az elsők között voltál, aki foglalkozni, barátkozni kezdett velem. Azt hiszem a kölcsönös szimpátia egészen a kiközösítésemig tartott. Arra kérlek, hogy ne az alapján ítélj meg, amit hallasz rólam, vagy amit gondolsz. Emlékezz vissza arra az emberre, aki mindig is voltam. Emlékezz vissza arra sok időre amit a közel húsz év alatt,míg tanú voltam együtt töltöttünk. Emlékezz arra az emberre,akit barátodnak tartottál. Akivel jókat beszélgettél. Emlékezz vissza rám. Szerinted gonosz voltam? egy képmutató ember, aki csak eljátszotta az Istenben hívő, vallásos embert? Vagy pedig őszinte, Istent szolgálni akaró embernek tartottál? Mi volt a véleményed az előadásaimról, az igazsághoz való hozzáállásomról? Úgy látod,hogy az csak egy színjáték volt részemről? Szerinted tud egy ember akkorát fordulni, hogy ellensége lesz korábbi önmagának? Szerinted megváltoztam? Gonosz lettem? Tudom hogy haragszol rám. Amikor találkoztunk láttam a szemeden, hogy meg tudnál fojtani. Haragszol rám, mert nem rejtem véka alá azt amit mások nem mernek kimondani. Haragszol rám, pedig tudom, hogy sok mindenben hasonló a véleményed mint nekem. Tudom, hogy ugyanúgy szenvedtetek azok miatt, ami miatt én is. Tudom, mert amikor még vén voltam, próbáltam segíteni ezen, ahogy tudtam. De a dolog úgy esett, hogy bár a ti szenvedésetek hamarabb kezdődött, valahogy mégis én kerültem ki a gyülekezetből.

Szeretném ha tudnád, hogy én nem haragszom azért mert te haragszol rám. Tudom, hogy ez a harag nem is igazi, hanem inkább leplezése annak ami benned is lejátszódik. Hiszen benned is megvannak ezek a gondolatok, amiket én ide, ezen a blogon leírtam. Számomra te mind a mai napig az a kedves barát vagy aki 20 évvel ezelőtt is voltál, És most is ugyan olyan fontosak vagytok nekem, mint bármikor. Hidd el, hogy soha nem ártanák nektek. Sőt mindazt amiért most haragszol rám, azért csinálom,hogy segítsek. hogy a hozzám, és hozzátok hasonló gyülekezetben szenvedő testvér megkapja azt az érzelmi orvosságot, amire szüksége van. A célom nem Jehova Tanúinak támadása, hanem a gyülekezetekben hozzátok hasonlóan évek óta szenvedő emberek érzelmi sebeinek gyógyítása. Már ahogy tőlem telik.

Örülök, hogy olvasod a blogomat. Tudom, hogy elsősorban a támadás, és a hited védelme a cél, és éppen ezért legszivesebben azt tanácsolnám, hogy regisztrálj be, és szállj szembe az érveimmel. Cáfold meg amit írtam. Boldoggá tenne, ha erről beszélgethetnék veled, mert fontosak vagytok nekem. El sem hiszed mennyire!

 

Kokó

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://sefatias.blog.hu/api/trackback/id/tr245042919

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Virago_1000 2013.01.29. 13:56:49

Nagyon jo level. Irnom kellett volna nekem is valami ilyesmit anno.

svtor 2013.02.05. 20:32:02

Az illető, akit ennyire tisztelsz és szeretsz, tett már bármilyen lépéseket a leveled megírása óta?

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2013.02.05. 20:37:34

@svtor: nagyon aprót. De az nagyon jól esett. rám mosolygott, és köszönt
süti beállítások módosítása