"Majdnem minden tudásunkért azoknak tartozunk, akik nem értettek egyet, és nem azoknak, akik igen" (Charles Caleb Colton)

És megint a kapcsolataimról...

2014/01/14. - írta: sefatias

Hát azt hiszem tegnap felbolygattam az állóvizet a posztommal. Látványosan többen jöttek fel olvasni, mint szoktak. Azt is lehetett látni, hogy a poszt kirakása után Oroszlányból sokan jöttek fel, de Mór sem maradt el. Ez azt jelenti, hogy gyorsan terjedt a hír a posztomról. Ezt a posztot most azért írom, hogy kicsit lehűtsem a kedélyeket. Egyrészt tegnap, és ma is mindenkit figyelmeztettem aki veszélyben van, másrészt jelezném, hogy a kapcsolataim nem egy-két gyülekezetre terjednek ki, hanem MINDEN szomszédos gyülekezetre a négy égtáj felé. Ez azért fontos, mert előfordul, hogy egy információt nem az adott gyülekezet tagjaitól tudok meg.

Kedves vének!

Az hogy sokan keresik a kapcsolatot velem, az egyedül annak köszönhető, hogy nem érzik jól magukat az általatok vezetett gyülekezetekben. Az igazság az, hogy akiket kerestek, már nem tekintenek titeket szent szellem által kinevezett véneknek. Ti magatok voltatok azok, akik leromboltátok a vének körüli nimbuszt. Ha körülnéztek a vének testületében, akkor tolvajokat, adócsalókat, hazugokat, hatalom éhes, másokat lenéző embereket találtok. Nem az a megoldás, hogy az én kapcsolataimat fenyegetitek, hanem az, hogy rendet raktok a soraitok között, és krisztusi módon elkezdtek törődni a nyájjal. Az egyik gyülekezetben a legutóbbi vének megbeszélésén is én voltam a téma, pedig engem már nem kell kezelni. Viszont simán elsiklottatok olyan ügy fölött, ami ugyan szóba került, de miattam hamar le lett passzolva. Lehet, hogy inkább azzal kellene foglalkozni. Nem miattam és a kapcsolataim miatt nincs áldás a gyülekezeten, hanem miattatok.

Hogy egy kicsit bosszantsalak benneteket elárulok néhány dolgot. Azontúl, hogy sokan olvassák a blogomat, vannak akik az itt leírt információt felhasználják a bibliatanulmányozásokon. Vannak akik  az általatok elhanyagolt, elkeseredett,problémákkal küszködő testvéreket az én írásaimmmal vígasztalják.Olyan is volt (mondjuk az nem itt a környéken), hogy az egyik posztomat egy az egyben megtartották nyilvános előadásként, és a gyülekezetnek tetszett. A beszélgetéseitek általában eljutnak hozzám. Hamarabb tudok meg dolgokat, minthogy azt bejelentenék. Ez azt jelenti, hogy vagy a vénektől származik az információ, vagy pedig azok barátaitól családtagjaitól. Tehát az is egyértelmű, hogy a vének a gyülekezetet érintő bizalmas dolgokról nem tartják be a titoktartási kötelezettségüket, hanem ahogy haza mennek már fecsegik is ki. Ez persze azoknak a "vérszomjas" véneknek még ösztönzőbb lehet a nyomozásra, akiknek kicsi a családjuk, mert ez alkalmat adhat egyesek leváltására. Hát hajrá! Azt is tudom, hogy mely vének olvassák érdeklődve a blogomat, mivel a szavaim visszaköszönnek előadásokban, magánbeszélgetésekben. Egy csomó olyan dolgot hallottam vissza, amit csakis itt a blogon írtam le. A legjobb az volt amikor B.I. oroszlányi vén bejelentette az őrtorony tanulmányozáson, hogy a hitehagyottak kongresszust szerveznek. Kárörvendően hozzá is tette, hogy a társulat majd biztos fog tenni ellene. Mikor G.I. a koordinátor felelősségre vonta, hogy miért mond ilyeneket az emelvényről, akkor elmondta, hogy ő N.J. móri koordinátortól tudja, és még azt is, hogy én fogom szervezni. :) Hát szegények honnan tudhatták volna, ha nem itt olvasták?  Még van néhány ilyen sztorim, de azokat nem írom le, nehogy kiderüljön kitől tudom. Ahogy tegnap írtam, a mórra költöző vén "átjelentését" is megkaptam, de a tatabányára költöző különleges úttöröről is hetekkel korábban tudtam, minthogy odament volna.

Arra is szeretném felhívni a figyelmet, egyrészt a vénekét, másrészt más tanú olvasóimét, hogy nem kell félni attól, hogy az egyik oldaldobozban látszik, hogy honnan olvasnak. Amiatt senki sem fog lebukni. Két okból. Egyrészt mert sok kiközösített olvas. Őket már nem lehet felelősségre vonni. De ez azt jelenti, hogy  Mórról, Oroszlányról is olvasnak olyanok, akik már nem tanúk. És mivel a facebookon rendszeresen meg vannak osztva az írásaim, ezért elképzelhető, hogy világiak is rákattintanak. Aztán ott vannak még a vének, akik hivatalból olvassák a blogomat. És azt sem szabad figyelmen kívül hagyni, hogy az utóbbi kb fél évben alig írtam tanúkról szóló  posztot, ami azzal jár, hogy a blogom extanú blogból, más keresztényeknek is szóló blog lett. Ami azt jelenti, hogy más vallású emberek is olvassák a blogomat.

Móron ismét három vén van. lassan mindenki kiesik. Az engem leváltó, és kikészítő három vénből már csak az egyik maradt a tisztségében. Gyakorlatilag évente váltanak le véneket. A gyülekezet meg van rogyva. De ez jellemzi Oroszlányt is, ahol át kellett szervezni a gyülekezeteket, mert az egyik gyülekezetbe már senki nem akart járni. Persze a másik sem sokkal jobb, de azért elviselhetőbb. Ne az én nyakamba akarjátok varrni a gondjaitokat. Azok akik inkább hozzám fordulnak, miattatok fordulnak hozzám. Nem velem kellene foglalkoznotok, hanem a gyülekezettel. Sajnálom, hogy ilyen elvakult gyűlölettel vagytok irányomban. Ez azt jelenti, hogy nem is ismertetek valójában. Én ugyanis most is ugyanaz az ember vagyok aki voltam. Most is ugyanazt csinálom mint régen. Tanulmányozom a Bibliát, és beszélek arról amit tanultam és amit hiszek. Jaa, hogy ez nincs összhangban az Őrtorony társulat tanításaival? Hát arról nem én tehetek. Nektek is ajánlanám, hogy egy kicsit alaposabban, és őszintébben nézzetek szembe Jehova tanúi tanításaival. Itt a blogon sokmindent olvashattok.

A tegnapi olvasottságom egyértelműen jelzi, hogy az ellenem folytatott nyomozásotok hírverést csinált a blogomnak. Minél erősebben akarjátok szorítani ezt az ügyet, annál jobban ki fog folyni a kezeitek közül. Ezt a blogot nem tudjátok befolyásolni. Az olvasottsága ellen egyetlen módon tehettek. Érjétek el, hogy a testvérek bízni tudjanak bennetek, és jól érezzék magukat. De amíg az évtizedekig kitartó korábbi vén kénytelen hazamenni az őrtorony tanulmányozásról azzal a  megjegyzéssel, hogy: "ezt nem hallgatom tovább", addig az én blogom lesz az érdekes a gyülekezet tagjainak, és nem az unalmas, semmitmondó, vagy éppen öntömjénező előadások.

Kedves i.P.K.! Emlékszem mikor a leváltásom után mondtad, hogy ha jogtalan volt a leváltásom, akkor néhány éven belül leváltják a véneket, akik igazságtalanaul jártak el. Igazad volt.  De ezzel már nem sokra megyünk. Az én példám is bizonyítja, hogy az elhanyagolt pásztorkodás tragikus következményekkel járhat. Ha akkor engem nem váltanak le, vagy pedig emberi módon bánnak velem, lehet, hogy még mindig vén lennék, és tenném a dolgomat. Nem így alakult. Ma már hálát adok az Istennek, hogy akkor az történt velem. Annak köszönhetem, hogy kinyílt a szemem, és hogy el tudtam hagyni ezt az egyházat. És érdekes módon ezt sokan mondják még. Az igazságtalan, embertelen eljárások sok testvért elüldöznek a gyülekezetekből. És ők itt fognak kikötni.

Ha ezt el akarjátok kerülni, akkor ne nyomozók legyetek, hanem pásztorok. A farkassal csak akkor kell harcolni, ha támad. Én nem támadok, és nem is vagyok farkas. A farkasok, a gyülekezeteket bomlasztó, tönkretevő emberek, ott vannak közöttetek. Véni kinevezésekkel.

27 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://sefatias.blog.hu/api/trackback/id/tr995757407

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Várkonyi Gábor 2014.01.14. 11:49:48

Azért érdekes dolgok ezek a szekták! Én is amióta eljöttem az egyikből, (most nem nevesíteném tudják ők nagyon jól mire gondolok) engem is követnek ellenőriznek olvasnak a neten, többek között az Örömhíren is!
Azt hinné az ember ha eljön tőlük akkor békénhagyják de nem így van...

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2014.01.14. 11:57:40

@Gabriiiel: Az elitista gondolkodású, isteni kiválasztottságukban vakon hívő emberek ilyenek. Azt hiszik kötelességük "megölni" azokat, akik nem hisznek abban amiben ők. A történelem tele van vallásoskodó gyilkosokkal, gonosztevőkkel, akik azt hitték, hogy Isten akaratát teszik azzal, hogy mások életét tönkreteszik. Mióta ez a poszt kint van azóta már olvasták is az iletékesek.

Vértes László · http://kozlogika.blogspot.hu/ 2014.01.14. 12:43:49

@sefatias: Szóljak Mr. Moon népes családjának, hogy személyedben van itt egy önként lenyomozásra jelentkező?

És Zarathusztra hívei? Ők is jöhetnek?

Várkonyi Gábor 2014.01.14. 15:18:52

@sefatias: Valóban így van! Én is kissé megnyomorodtam ettől a fajta gondolkodásmódtól, eléggé besérültem...

Sajnos efféle gondolkodás nem csak a gyülekezetekben van jelen...

Várkonyi Gábor 2014.01.14. 15:21:54

@Vértes László: Zarathusztra nem rosz, sőt Nietsche is inspirálódott tőle. A Moon szektáról inkább jobb nem beszélni...rettenetes tévtanítás...

Hála az Örökkévalónak nem ezekben voltam nyakig...:)

Vértes László · http://kozlogika.blogspot.hu/ 2014.01.14. 15:40:48

@sefatias: Van egy javaslatom a következő poszt szövegére:

"Kergessen már valaki

Gyors lábú, mások által kereszténynek mondott egér macskát keres, zelóták előnyben. Jelige: üldözötten szép az élet."

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2014.01.14. 21:44:35

@Vértes László: Nem igazán látom az összefüggéseket....

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2014.01.15. 04:38:57

Hónapok óta nem volt olyan sok oldalletöltésem, mint tegnapelőtt, de tegnap azt is jócskán megdöntöttük. :)

infaustus · http://infaustus.wordpress.com 2014.01.15. 10:57:19

Sefa,

Egy nem ide illő kérdés - és elnézést az offolásért. Te hosszú ideig voltál vén. A gyülekezetnek van olyan irattára, melyben az elkülönülő leveleket megőrzik? Esetleg a kiközösítettek/elkülönültek "aktáit" megőrzik-e? Mit tudsz erről?

nicku · http://kharapisztisz.blog.hu/ 2014.01.15. 11:03:22

"Ha akkor engem nem váltanak le, vagy pedig emberi módon bánnak velem, lehet, hogy még mindig vén lennék, és tenném a dolgomat."
Már ne haragudj, de mit tettél volna? A pódiumról se sokáig mondhattad volna a saját véleményed...
Vagy én értettelek félre, és tennéd a dolgod, mint gyülekezeti vén. Mennyivel lenne jobb, mint most van?

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2014.01.15. 11:04:55

@infaustus: Szia!

Igen van egy úgnevezett "bizalmas" irattár, ahol a kiközösített és elkülönült személyek adatait őrzik meg. Úgyhogy ha arra gondolsz, akkor a tiednek is meg kell még valahol lennie. Persze az elmúlt években sok támadás érte a társulatot a jogosulatlan adatkezelés miatt, úgyhogy lehet, hogy azóta változtattak ezen. Majd utánajárok,ha érdekel

Egonymus · http://jt-blogger-egonymus.blog.hu/ 2014.01.15. 11:14:19

@sefatias: Akkor titkár voltam és talán már tíz éve is van annak, hogy a személyiségi okok miatt meg kellett semmisíteni a 'bizalmas' átjelentőket, bírói jegyzőkönyvet stb. /A Fiókhivatalnak kellett utána elküldeni, aztán, hogy ők megsemmisítik-e, nem lehet tudni(?)/A hírnökkártyán szereplő adatok is csak aláírással igazoltan tárolhatók.

infaustus · http://infaustus.wordpress.com 2014.01.15. 11:17:32

Ha vannak még aktív kapcsolataid, akik a jelenlegi állapotot ismerhetik, megköszönném az infót. Vajon Amerikában is megsemmisítik őket, vagy ott őrizgethetik?

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2014.01.15. 11:30:10

@nicku: Tudod én nem jöttem volna rá magamtól, hogy mi a teendőm. Egészen másképp álltam a dolgokhoz, mint most. Ha akkor nem ér az a nagy csalódás, amel yösszerombolt körülöttem mindent, és feltárta előttem a rendszer súlyos hibáit, akkor most is ott nyüglődnék. Semmivel sem lenne jobb mint most. Sőt most sokkal jobb, de akkor még korlátozottabb volt a látásom abban az időben, mint most.
Én ma is szeretettel gondolok vissza a testvérekre, akikkel jó barátságban voltam, és akik iránt akkor is felelősséget éreztem, mint most.

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2014.01.15. 11:37:09

@Egonymus: Igen emlékszem arra, mikor be kellett küldeni a papirokat. De pár hét múlva visszaküldték az új formátumban, és ugyanúgy le kellett fűzni. Tehát nem megsemmisítették, hanem kompatibilissé tették a törvényekkel.

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2014.01.15. 11:40:09

@infaustus: Oksi. utánajárok. Ha elfelejtenék írni szólj rám nyugodtan. mindig kiesnek a fejemből a dolgok

nicku · http://kharapisztisz.blog.hu/ 2014.01.15. 11:55:42

@sefatias: Oké, értelek. Az írásaidból az is látszik, hogy valóban felelősnek érzed magad ezekért az emberekért. De...
Nem kellene. Nem kell rám hallgatni, viszont én már úgy vagyok ezzel, hogy mindenki saját magáért felelős, és nem kellene mások vezetésére nézni.Igaz, te voltál vén,én meg nem,talán ebből adódóan érzel irántuk így. Persze, nem is ismerem a teljes sztorit, meglátásom szerint, hogy az állapotok egészen idáig jutottak, elsősorban a felelősség nem a véneké,hanem a szervezeté: mert nem hagyják kérdezni az embereket. Az meg természetes, hogy tűzzel-vassal is védenék a nyájat. Az eredmény meg az, hogy ilyen helyről az ember inkább menekül.

karalabe4 · http://eletazortoronyutan.blogspot.com/ 2014.01.15. 15:08:07

@sefatias:
Az Adatvédelmi Hatóság nem régiben hozott döntést azzal az esettel kapcsolatosan, amit felhoztam a Magyarországi Jehova Tanúi Egyház ellen. A Hatóság vizsgálatot indított és megállapította, hogy az JT Egyház jogosulatlanul kérte a személyem azonosítását az adatok kiadásához. Tehát ebben a kérdésben még mindig vannak törvénytelenségek, de mivel a tagokat birkának nézik - sajnos sokan azok is - így biztonságban vannak, mert az ilyen személyek csak az interneten puffognak, de nem járnak utána a jogaiknak és a lehetőségeiknek.

Ha valakit érdekelnek a részletek szívesen írok erről, mert szerintem többen vagyunk érintve.

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2014.01.15. 18:37:22

@nicku: szerintem sem kellene felelősséget éreznem, de ez van magától.

Ismeretlen Név 2014.01.17. 20:13:19

@sefatias: Én is már többször alkalmaztam előadásban vagy hozzászólásban azokat a gondolatokat, amiket itt olvastam. Vicces volt, hogy milyen sokan megdicsértek utána, hogy milyen jó és mély szellemi gondolatokat mondtam el... :D

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2014.01.17. 20:44:11

@Ismeretlen Név: múltkor gondolkodtunk, hogy nyaraláskor beugrunk az összejövetelre. Ott úgy sem ismernek, és hozzá tudunk szólni :)

aracs 2014.01.22. 15:54:19

@sefatias: Jaj, de jó már aggódtam érted.
Féltem, hogy a nagy hallgatás mögött valami baj van:)

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2014.01.22. 16:05:48

@esbek: Köszönöm :) Az elmúlt két napban vizsgáim voltak, és arra figyeltem. De holnaptól belevetem magam az írásba. A vének érdeklődése alábbhagyott. Az olvasottságom visszatért a régi kerékvágásba. Kb öt napig kétszer annyí írásomat olvasták mint szokták. Hála a véneknek, és új kapcsolatokkal is bővültem :)
süti beállítások módosítása