"Élő rendőrkordon vette körbe Szenn Pétert, a Horvátországi Református Keresztyén Kálvini Egyház püspökét, Huszár Pált, a Magyarországi Református Egyház Zsinatának világi elnökét, és Gér Andrást, az egyház zsinati tanácsosát, hogy ép bőrrel hagyhassák el az Országház épületét." Gér András így számol be erről: „A tüntetők tovább pocskondiáztak, lökdösődtek és gúnyos megjegyzéseket tettek ránk. Szenn Péter püspök úr bocskait viselt, ez különösen irritált néhány tüntetőt, akik többször is megköpdöstek minket." (eredeti cikk itt)
Nem szeretném védelmembe venni, azokat, akik pocskondiázásban, és mások leköpésében látják a szabad vélemény nyilvánítás lehetőségeit. Én magam sem érzem, hogy ez jó megoldás lenne.
De...
Azért foglaljuk össze mi is történt. Az éppen megalakuló országgyűlés meghívta az alakuló ülésére ezt a három egyházi vezetőt. A "vendéglátók" célja egyértelműen az volt ezzel, hogy az erre kapható emberekben fenntartsa azt a látszatot, hogy Orbán Viktor ismét Isten kegyelméből lett Magyarország miniszterelnöke. Az egyházi vezetők pedig valamilyen okból úgy gondolták, hogy asszisztálnak ehhez a képhez, és megjelenésükkel hivatalosan is támogatták ezt az elképzelést. Annak a kormánynak a megalakulásához mutattak jó arcot, amely az elmúlt 30 év magyarországi politikájában a legpofátlanabbul vállalja fel a szimoniát, a nepotizmust, a korrupciót és az elitizmust.
Ez négy olyan kifejezés, amely évszázadokon keresztül mérgezte a kereszténységet, hozzájárulva ezzel ahhoz, hogy a kereszténységnek és a történelmének szörnyű folt lett a hírnevén. Ez a három egyházi férfi felvállalta, hogy megjelenésével áldását adja arra a kormányra, amely az elmúlt években egyre több magyar állampolgárt tekint ellenségnek, dehumanizálva őket, és ösztönöz százezreket az országból való elmenekülésre. Úgy gondolták, hogy az a közbeszéd, ami az elmúlt években a kormány képviselőinek, hangadóinak köszönhetően jellemzi országunkat megfelelő annak az Istennek, akit elképzelésük szerint ők képviselnek.
Aztán az a kormány, amely nem mert megjelenni a nyilvánosság előtt, kiküldte az emberek közé ezeket az egyházi vezetőket, akik szembetalálkoztak azzal a néppel, amely évek óta szenvedő alanya annak a közbeszédnek, amelyben pocskondiázzák, leköpdösik, és más módokon alázzák őket (Lásd Bayer Zsolt és Németh Szilárd beszédeit)
A kérdésem a következő Szenn Péterhez, Huszár Pálhoz, és Gér Andráshoz: Mi keresnivalójuk volt az egyik legnegatívabb megítélésű kormány megalakuló ülésén?
Vajon nem jutott eszükbe Keresztelő János példája, aki nem volt hajlandó szóba állni az akkori uralkodóval, annak Isten törvényeit megtaposó életmódja miatt? Nem rémlett fel nekik Jézus, akit a halála előtti napon egyik politikai vezetőtől, a másikig hurcoltak, de ő nem volt hajlandó szóba állni velük, még a saját védelme érdekében sem?
Nem gondoltak arra, hogy ha ott megjelennek, és azonosulnak azzal a bűnnel, ami a kormány körbe lengi, akkor azzal magukra vonják azok haragját, akik azokat a bűnöket elítélik?
"Amikor az okos bajt lát, elrejtőzik, a balgák továbbmennek, aztán kárát vallják. " mondja a Példabeszédek 27:12. Egy okos ember előre látta volna, hogy a korrupt politikai rendszerhez történő odadörgölőzés nem hozhat jót. Egy balga ember viszont ezzel nem számol és tovább megy, és csodálkozik, hogy kárát vallja a balgaságának.
Ezt tudom mondani erről az esetről.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
TPK 2018.05.12. 12:33:35
BiG74 Bodri 2018.05.12. 12:39:10
Index.hu.hazudik 2018.05.12. 12:40:36
Ti meg faszfejek vagytok :)
sterimar 2018.05.12. 12:40:58
röf 2018.05.12. 12:57:20
Talán ha véleményeznétek a rasztahajú futóbolondot is.....
Mr. Neutron 2018.05.12. 13:04:14
(Ráadásul a cikk szerzője tendenciózusan "n"-re cserélt egy "t"-t az egyik érintett nevében.)
Wéső 2018.05.12. 13:04:59
Minden korban ugyanaz a szennyes aljanép.
Scott Tenorman Must Die 2018.05.12. 13:05:07
Ekrü 2018.05.12. 13:07:30
Cycmen 2018.05.12. 13:09:11
Nem értesz egyet vele, de.....
Kiküldték őket a nép közé.........
Ez komoly tényleg?
Haver már nagyon érik hogy pofán lesztek baszva, kurvára elvetitek a sulykot.
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.05.12. 13:24:25
Jakab.gipsz 2018.05.12. 13:25:49
Mond el nekünk, bölcs Sefatias , az ateista libsi csőcselék, ostobasága, cinikus aljassága, ellen hova bújunk el.
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.05.12. 13:26:48
rasztaszív 2018.05.12. 13:36:50
eMPi 2018.05.12. 13:37:29
Cycmen 2018.05.12. 13:37:40
Persze mert a másik alapvető tulajdonságotok a másik basztatása, provokálása addig, amíg a hülyeségeteket egyébként szarba sem vevő ember ki nem akad!
Úgyhogy csumi és ne köpködj, vagy viseld a következményeket!
Cycmen 2018.05.12. 13:43:28
Ekrü 2018.05.12. 13:46:09
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.05.12. 13:49:43
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.05.12. 13:50:41
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.05.12. 13:50:55
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.05.12. 13:51:16
Ekrü 2018.05.12. 13:51:38
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.05.12. 13:54:15
rasztaszív 2018.05.12. 13:56:22
Ekrü 2018.05.12. 13:56:42
"mindenkinek joga van egy meghívásnak eleget tenni ,akár az ellenzék akár a kormány vendégeként anélkül ,hogy atrocitás,bántalmazás érné."
Ekrü 2018.05.12. 14:01:00
α Ursae Minoris · http://noreg.blog.hu/ 2018.05.12. 14:08:38
Erre mi a forrás?
A Bibliában ugyanis ez ügyben a következö szerepel:
"Heródes félt Jánostól, akiröl tudta, hogy igaz és szent ember; ezért védelmébe vette; bár hallgatva öt gyakran zavarba jött, mégi szívesen hallgatta." (Mk 6, 20)
"Nem rémlett fel nekik Jézus, akit a halála előtti napon egyik politikai vezetőtől, a másikig hurcoltak, de ő nem volt hajlandó szóba állni velük, még a saját védelme érdekében sem?"
Heródessel valóban nem állt szóba, Pilátussal viszont igencsak összetett dikurzust folytatott, többen között a hatalom eredetéröl, meg az igazság mibenlétéröl.
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.05.12. 14:10:28
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.05.12. 14:13:34
rasztaszív 2018.05.12. 14:16:26
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.05.12. 14:19:13
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.05.12. 14:26:17
maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.05.12. 14:28:54
Ekrü 2018.05.12. 14:33:08
" hogy szembetalálták magukat azzal az állapottal, amit az általuk megáldott kormány idézett elő"-Nem,ezt az állapotot az ellenzék állította elő ,mikor felhergelték ezeket az embereket holmi választási csalásokra meg illegitim alkotmányra hivatkozva,majd szépen bevonultak a Parlamentbe ,átvették a nem is akármilyen megélhetést biztosító mandátumukat ,majd szépen felesküdtek az állítólagos "illegitim" alkotmányra.Ezért állt elő az a helyzet ,hogy teljesen mindegy volt ki megy ki azon az ajtón,az ott összegyűlő csőcselék bárkit megtámadott volna.
Ekrü 2018.05.12. 14:38:24
Ekrü 2018.05.12. 14:39:02
rasztaszív 2018.05.12. 14:42:54
szerintem meg ezt hívják provokációnak.aki pedig helyesli,vagy megtűri,az semmiben nem különbözik az elkövetőtől.
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.05.12. 14:48:20
Mutatnál ráutaló szavakat?
"mikor felhergelték ezeket az embereket holmi választási csalásokra meg illegitim alkotmányra hivatkozva"
Tudnál linkeket mutatni kormány ellenes személyekről, amelyeknek bayerhez, illetve németh Szilárdhoz hasonló stílusa van?
Spermahajder 2018.05.12. 14:49:02
Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.05.12. 15:01:17
De..."
És itt kezdődik az áldozathibáztatás. Ami teljesen elfogadhatatlan. A "demokratikus ellenzék" inkább meghalna, de kiállna az eltérő vélemények kimondhatóságáért - legalábbis akkor, ha a saját eltérő véleményéről van szó. Ellenben minden egyéb vélemény nácizmus, fasizmus, rasszizmus, amire nem vonatkozhat a szabad véleménynyilvánítás joga, igaz?
"A kérdésem a következő Szenn Péterhez, Huszár Pálhoz, és Gér Andráshoz: Mi keresnivalójuk volt az egyik legnegatívabb megítélésű kormány megalakuló ülésén?"
A kérdéseim hozzád:
1) Neked ehhez mi közöd van?
2) Egy frissen alakult kormány hogyan is lehet bármilyen megítélésű? Ha előítéletes vagy, az nem a frissen alakult kormány tettein alapulhat.
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.05.12. 15:09:14
Itt nem az áldozathibáztatás kezdődik, hanem a felelősség keresése. Amit ugye nem lehet 100 %-ban a köpködőkre hárítani. Szerintem annak, aki tűzbe nyúlva megégeti a kezét, nem biztos, hogy hasznára válik, ha a tüzet okolja, még ha valóban a tűz égette meg. Ismert a magyar mondás: "Ha szarba nyúlsz, nem a szar a hibás, ha szaros lesz a kezed"
"Ellenben minden egyéb vélemény nácizmus, fasizmus, rasszizmus, amire nem vonatkozhat a szabad véleménynyilvánítás joga, igaz?
"
Mégegyszer ha lehetne, mert nem tudom összerakni ezt a mondatot a témával
1) Neked ehhez mi közöd van?
Semmi
2) Egy frissen alakult kormány hogyan is lehet bármilyen megítélésű?
Igen. Ugyanis ott folytatják ahol annak az orbánnak köszönhetően abbahagyták, aki meg is igérte, hogy folytatják
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.05.12. 15:09:55
rasztaszív 2018.05.12. 15:11:21
Cycmen 2018.05.12. 15:17:44
A pszichopaták.
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.05.12. 15:18:29
BiG74 Bodri 2018.05.12. 15:21:44
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.05.12. 15:25:57
Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.05.12. 15:29:49
"a felelősség keresése. Amit ugye nem lehet 100 %-ban a köpködőkre hárítani."
Dehogynem. SEMMI nem legitimálja más emberek leköpdösését.
"annak, aki tűzbe nyúlva megégeti a kezét, nem biztos, hogy hasznára válik, ha a tüzet okolja, még ha valóban a tűz égette meg."
1) A tűz egy akarat és erkölcs nélküli természeti jelenség. A köpdöső tömeg meg a demokratikus ellenzék erkölcsös, a szabad véleménynyilvánításért az életét is feláldozni hajlandó egyénekből állt.
2) Nem a kéz nyúlt a tűzbe, hanem a tűz ment a kézhez, ugye? Avagy azt állítod, hogy az egyházi vezetők mentek a tömegbe a köpésért, nem a tömeg vonult a kijárathoz?
"Mégegyszer ha lehetne, mert nem tudom összerakni ezt a mondatot a témával"
Nem baj. :(
"Igen. Ugyanis ott folytatják ahol annak az orbánnak köszönhetően abbahagyták"
Kérlek, mutass már olyan hivatalos közvélemény-kutatási eredményt, amely alátámasztaná azt az állításodat, hogy a leköpdösés időpontjában ez volt a legnegatívabb megítélésű kormány.
Az nem bizonyíték, hogy a facebookos ismik szerint az.
Súgok: valószínűleg nem is készült ilyen közvélemény-kutatás.
en.wikipedia.org/wiki/False_consensus_effect
en.wikipedia.org/wiki/Echo_chamber_(media)
en.wikipedia.org/wiki/Filter_bubble
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.05.12. 15:31:01
BiG74 Bodri 2018.05.12. 15:31:28
Azért ezt a mondatodat elmentem:
" SEMMI nem legitimálja más emberek leköpdösését. "
Ambiorix 2018.05.12. 15:32:39
Szerintem téged nem a Fidesz, hanem a napi 3 liter kannásbor dehumanizált, haver.
Ekrü 2018.05.12. 15:57:23
Netuddki. 2018.05.12. 16:00:01
Mit kerestek volna? A barterüzlet miatt voltak ott.
A vajda odaadja neki a pénzünket, ők meg legitimálják a választási csalással hatalomra jutott maffia működését.
A megköpdösés meg csak a korpa közé keveredős mondás szemléltetése. Aki tolvaj politikusok közé keveredik, ne csodálkozzon ha megköpdösik.
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.05.12. 16:01:18
Netuddki. 2018.05.12. 16:01:38
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.05.12. 16:02:54
Te ezeket honnan veszed? Ezt olvastad ki a posztból? Mert akkor szövegértésből némi továbbképzésre lenne szükséged. A poszt pont ez ellen fakad ki. Az ellen is szól, hogy ez a viselkedés helytelen, és a felelőst keresi
Ekrü 2018.05.12. 16:04:25
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.05.12. 16:04:27
Ekrü 2018.05.12. 16:05:15
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.05.12. 16:05:16
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.05.12. 16:05:53
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.05.12. 16:07:00
pontosan
Netuddki. 2018.05.12. 16:08:56
Ehhez képest egy kis köpködés gyakorlatilag semmi.
oassasa 2018.05.12. 16:10:30
Indexen fent van/volt egy videó, érdemes megnézni.
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.05.12. 16:12:02
rasztaszív 2018.05.12. 16:12:30
rasztaszív 2018.05.12. 16:14:03
oassasa 2018.05.12. 16:15:44
Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.05.12. 16:16:06
Bármikor felvállalom.
Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.05.12. 16:19:24
Dehogy. Véletlenül neked címeztem, amit @sefatias: kommentjére válaszoltam.
Nem állt szándékomban neked válaszolni.
Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.05.12. 16:20:21
Köszönöm a tényszerű, tartalmas és részletes válaszodat a felvetéseimre. :D
Ekrü 2018.05.12. 16:20:42
oassasa 2018.05.12. 16:24:02
1) Értelmiségiek lejáratják magukat.
2) Megsértődnek, mert nem hisznek nekik a tömegek.
3) Hitelesnek kellene lenni, az embereket meg kell győzni, nem kinyilatkozni, ahogy TGM teszi.
4)Érdemes megnézni a videót.
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.05.12. 16:25:17
Lehet, hogy szánalmas, de én nem emlékszem, hogy 90 óta lett volna ilyen állapot az országban, mint az elmúlt 3-4 évben. És én az okot a kormány viselkedésében, és beszédmódjában látom
blasiuss 2018.05.12. 16:25:56
"Kiküldték őket". Ki küldte volna ki őket? Menni kellett, mert dolguk volt.
Mit kerestek ott? Meghívták őket, hát elmentek.
Az, hogy a kicsi kis agyadba és lelkedbe nem fér bele más, mint a Fidesz engesztelhetetlen gyűlölete, nem jelenti azt, hogy másképp nem is működhet a világ. Valakinek azt írod (becsmérelve), hogy feketeén-fehéren látja a világot. Hát barátom, ez pont rád vall.
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.05.12. 16:26:36
blasiuss 2018.05.12. 16:28:36
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.05.12. 16:28:40
blasiuss 2018.05.12. 16:30:36
Ekrü 2018.05.12. 16:31:16
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.05.12. 16:31:41
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.05.12. 16:32:26
blasiuss 2018.05.12. 16:33:32
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.05.12. 16:33:54
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.05.12. 16:34:26
blasiuss 2018.05.12. 16:34:40
Ekrü 2018.05.12. 16:35:31
blasiuss 2018.05.12. 16:35:43
Ekrü 2018.05.12. 16:36:00
Ekrü 2018.05.12. 16:38:08
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.05.12. 16:39:59
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.05.12. 16:41:17
Beidéznéd nekem, mikor épp a megmagyarázhatatlant magyarázom?
blasiuss 2018.05.12. 16:41:26
Netuddki. 2018.05.12. 16:42:13
Szóval, az orbán maffia a leghülyébbek hátán kapaszkodott fel a hatalomba és ugyanígy tervezi a hatalomban maradást is. Ennek megfelelően a hívő embereket ugyanúgy a hülyék közé sorolják, és az egyházi vezetőket a saját, kétes céljaik érdekében a saját oldalukra állították az adófizetői pénzek révén. Amit úgy állítottak be mintha csak rajtuk múlna, hogy pénzt kaptak ezek az egyházak, miközben mindezt az összes adófizető dobta össze. De nem szokatlan viselkedés a bűnözőktől, a más tollával való ékeskedés. Mindenesetre egy adófizető se nézi szerintem jó szemmel, hogy úgy szórják a pénzünket (és az EU pénzét) mintha a sajátjuk lenne.
Mindennek a látványos, PR része például, hogy a parlamentben kell tartani az istentiszteletet. Lássa a sok hülye birka hívő (ez az ő véleményük, nem az enyém), hogy mennyire vallásosak ők is. Miközben, természetesen a valóság ennek pont az ellenkezője. Az egyház és a hit csak eszköz a kezükben, ugyanúgy mint a média. A vallási vezetőknek ezt fel kellene ismerni, és nem csak a pénzt nézni!
Na, valahogy így kerülnek vallási vezetők a parlamentbe.
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.05.12. 16:42:30
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.05.12. 16:43:20
blasiuss 2018.05.12. 16:43:39
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.05.12. 16:44:05
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.05.12. 16:44:48
blasiuss 2018.05.12. 16:46:20
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.05.12. 16:48:01
"Nem szeretném védelmembe venni, azokat, akik pocskondiázásban, és mások leköpésében látják a szabad vélemény nyilvánítás lehetőségeit. Én magam sem érzem, hogy ez jó megoldás lenne."
blasiuss 2018.05.12. 16:48:29
"Nem szeretném védelmembe venni, azokat, akik pocskondiázásban, és mások leköpésében látják a szabad vélemény nyilvánítás lehetőségeit. Én magam sem érzem, hogy ez jó megoldás lenne.
De..."
"Nem gondoltak arra, hogy ha ott megjelennek, és azonosulnak azzal a bűnnel, ami a kormány körbe lengi, akkor azzal magukra vonják azok haragját, akik azokat a bűnöket elítélik?
"Amikor az okos bajt lát, elrejtőzik, a balgák továbbmennek, aztán kárát vallják. " mondja a Példabeszédek 27:12. Egy okos ember előre látta volna, hogy a korrupt politikai rendszerhez történő odadörgölőzés nem hozhat jót. Egy balga ember viszont ezzel nem számol és tovább megy, és csodálkozik, hogy kárát vallja a balgaságának."
blasiuss 2018.05.12. 16:50:58
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.05.12. 16:51:06
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.05.12. 16:51:59
blasiuss 2018.05.12. 16:54:50
Ekrü 2018.05.12. 16:57:34
"2018.05.12. 16:32:26
@Ekrü: azzal provokáltak, hogy ott voltak, és nem azzal, hogy haza akartak menni."
Áruld már el nekem ,az miért is provokáció,hogyha meghívnak egy lelkészt Istentiszteletet tartani (ami ugye a dolga) bárhova is? És miért baj ha egy maghívásra elmegy?Csak mert neked nem tetszik?És kiket is provokáltak?Mert ugye a tüntetők nem tudták ,hogy kik ők.Bárkit megtámadtak volna aki kilép onnan.Szerinted ez normális?Elfogadható?Mi legyen ezek után?Mindenki aki a Parlamentben dolgozik álcázza magát?Az ott dolgozók kezdve a képviselőktől a takarítókig mellékajtón járjanak dolgozni?Mert félreértés ne legyen.Itt ha egy irodai dolgozó lépett volna ki az ajtón azt is megtámadták volna.Akkor mit írnál?Minek megy oda dolgozni?
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.05.12. 16:57:38
blasiuss 2018.05.12. 16:59:49
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.05.12. 17:00:00
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.05.12. 17:00:38
blasiuss 2018.05.12. 17:02:01
Guszty 2018.05.12. 17:04:03
Azért én az elmúlt évszázadból kapásból tudnék jó párat felsorolni, aminek negatívabb volt a megítélése.
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.05.12. 17:06:10
Scott Tenorman Must Die 2018.05.12. 17:07:03
blasiuss 2018.05.12. 17:09:51
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.05.12. 17:18:55
De....
húsz éve volt olyan, hogy a kormány emberei úgy beszéltek a másként gondolkodókról, és a szegényekről, mint ahogy a kormánypárti politikusok, és publicisták teszik?
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.05.12. 17:21:25
én évek óta blogolok. Havonta, kéthetente kikerülök az indexre a posztjaimmal, amelyek egy sajátságos szemüvegen keresztül tekintenek a kereszténységre. A blogomat névvel, lakóhellyel felvállalva csinálom, és több fényképem is kint van. Ha egyszer valaki megkeresne és megverne a véleményem miatt. Netán leköpne, vagy pocskondiázna, az mennyiben lenne az én felelősségem?
Ekrü 2018.05.12. 17:29:35
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.05.12. 17:32:19
:) Úgy gondolod, hogy az ellenzék kiadta néhány bloggernek, többek között nekem, hogy mosdassuk meg a szerecsent?
_most_ 2018.05.12. 17:45:22
felső határ nincs 2018.05.12. 17:45:56
Scott Tenorman Must Die 2018.05.12. 17:52:44
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.05.12. 17:53:59
Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.05.12. 18:01:38
"A meghívott pedig akkor megy el, hogy ha neki van oka reagálni a meghívásra, és elmenni. Engem is hívnak egy csomó helyre, de csak oda megyek el, ahova VAN OKOM elmenni. Erre az okra lennék kiváncsi a fenti helyzetben"
Lásd be, hogy nem rád tartozik, mi volt ez az ok. A meghívottnak szabad döntése, hova megy el és hova nem. Erről nem tartozik neked beszámolni. Megkérdezheted, de neki nem kötelessége válaszolni.
Mindettől függetlenül senkinek nincs joga leköpdösni őket.
Neked persze jogod van védeni a köpdösőket, jofod van mosdatni őket, jogod van felelősségre vonni az áldozatot. Csak éppen ezzel saját magadat járatod le.
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.05.12. 18:04:29
Scott Tenorman Must Die 2018.05.12. 18:04:54
Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.05.12. 18:04:54
"Ha egyszer valaki megkeresne és megverne a véleményem miatt. Netán leköpne, vagy pocskondiázna, az mennyiben lenne az én felelősségem?"
Ha tűzbe teszed a kezed és a tűz megégeti, ne csodálkozz (idézet TŐLED). :DDD
Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.05.12. 18:05:53
"Neked nem tűnik fel, hogy olyan dolgokat adsz a számba, amit nem mondtam."
A te szövegértéseddel van baj. Ui. nem a szádba adok valamit, hanem a véleményemet írom le.
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.05.12. 18:06:22
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.05.12. 18:07:42
Laciii 2018.05.12. 18:23:10
blasiuss 2018.05.12. 18:23:25
Pedig ez izgalmas kérdés lenne, különösen az a rész, hogy milyen emberek szavaztak rá, de elfogadom, off topic, lapozzunk (ettől még a tény tény, miszerint erre a kormányra szavaztak a legnagyobb arányban.
"Lenne egy kérdésem.
én évek óta blogolok. Havonta, kéthetente kikerülök az indexre a posztjaimmal, amelyek egy sajátságos szemüvegen keresztül tekintenek a kereszténységre. A blogomat névvel, lakóhellyel felvállalva csinálom, és több fényképem is kint van. Ha egyszer valaki megkeresne és megverne a véleményem miatt. Netán leköpne, vagy pocskondiázna, az mennyiben lenne az én felelősségem?"
Beugratós kérdés, de válaszolok. Nyilván lehet olyan szinten provokálni, hogy az egyenlő a "házhoz ment a pofonért" esettel. De ne hasonlítsuk a nyilvánvaló provokációt össze azzal, hogy három tisztes férfiú elfogad egy meghívást egy közjogi eseményre. Az ő megtámadásukat nem menti semmi.
Privát véleményem, hogy még a provokáció sem lenne szabad, hogy felmentést adjon egy ilyen támadásra. Mondok egy hasonlatot: a lányok figyelmét szokták felhívni, hogy ne öltözzenek túl provokatívan, ezzel is "herrgelve" az arra hajlamos egyéneket. De ez semmilyen körülmény között nem menti azokat, akik adott esetben erőszakot tesznek.
morph on deer 2018.05.12. 18:25:49
Igen, a határon túl is!
Az is igaz, hogy azt a bizonyos harminc ezüstöt sem adták ingyen, azt is meg kellett szolgálni, hát még a milliárdokat!
Bár a terndő most is ugyanaz: elárulni Krisztust. Csak most orbánért cserébe...
Measurer 2018.05.12. 18:29:37
Lehet, hogy rossz volt a megvilágitás az Országház kijáratánál.
illaim 2018.05.12. 18:31:41
illaim 2018.05.12. 18:33:38
illaim 2018.05.12. 18:43:25
Na tessék! Már megint felelősen gondolkodónak véltem az idióta agymosottakat! lol.
Pedig csak moslékot fogyasztó jobbágyok! Ha úgy tetszik, szellemi toprongyok!
Sándor Debreceni 2018.05.12. 18:45:51
maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.05.12. 18:46:35
Ez egy keresztény alapelv, édes ballibán...
maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.05.12. 18:47:55
Az emberek alatt a 300-fős drogos, trágár csürhét érted?
rasztaszív 2018.05.12. 18:53:19
Scott Tenorman Must Die 2018.05.12. 18:54:20
Scott Tenorman Must Die 2018.05.12. 18:54:59
blasiuss 2018.05.12. 18:55:32
FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2018.05.12. 19:13:44
FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2018.05.12. 19:14:58
Taníts minket mester moslekzabalo disznókat.
ulpius66 2018.05.12. 19:15:20
A jó kurva anyádat baszd szájba!
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.05.12. 19:30:22
simonpali 2018.05.12. 19:36:11
jonatanxx 2018.05.12. 19:38:25
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.05.12. 19:45:50
És lenne egy kérdésem: Szerinted mit jelent az, hogy libsi?
zokogjatok 2018.05.12. 20:06:18
Hát az csúnya dolog lenne.
De.... :D
felső határ nincs 2018.05.12. 20:08:07
zokogjatok 2018.05.12. 20:10:40
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.05.12. 20:19:25
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.05.12. 20:20:22
simonpali 2018.05.12. 20:21:36
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.05.12. 20:24:18
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.05.12. 20:24:51
felső határ nincs 2018.05.12. 20:46:00
simonpali 2018.05.12. 21:00:09
jajdehülyevagyok 2018.05.12. 21:00:37
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.05.12. 21:04:56
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.05.12. 21:06:02
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.05.12. 21:07:45
felső határ nincs 2018.05.12. 21:11:44
Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.05.12. 21:24:10
"Ha egyszer valaki megkeresne és megverne a véleményem miatt. Netán leköpne, vagy pocskondiázna, az mennyiben lenne az én felelősségem?"
Továbbvíve @zokogjatok: válaszát:
Nem szeretném védelmembe venni, azokat, akik megvernének, netán leköpnének a véleményed miatt.
De...
Ezt ugye nem lehet 100 %-ban a megverőkre, köpködőkre hárítani. Szerintem annak, aki tűzbe nyúlva megégeti a kezét, nem biztos, hogy hasznára válik, ha a tüzet okolja, még ha valóban a tűz égette meg. Ismert a magyar mondás: "Ha szarba nyúlsz, nem a szar a hibás, ha szaros lesz a kezed.
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.05.12. 21:31:12
felső határ nincs 2018.05.12. 21:34:50
A dolgok olyanok ahogy mi hívjuk őket, a lippsi sajtót csak udvari bolondnak meg feszültséglevezetőnek tartottuk meg.
Ennyi.
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.05.12. 21:50:50
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.05.12. 21:52:02
horvathviteztamas 2018.05.12. 21:54:26
Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.05.12. 22:05:50
Neked ebből az jött le, hogy egyetértek veled? :O
hhh. 2018.05.12. 22:08:43
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.05.12. 22:09:52
Orbán Hazaáruló Viktor 2018.05.12. 22:20:02
Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.05.12. 22:20:11
Vidd szervizbe az irónia-detektorodat. :DD
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.05.12. 22:29:07
egy_ember_ 2018.05.12. 22:46:56
Egy vallási vezetőnek sincs semmi keresnivalója a csüngőhasú óljában. Ott ahol neki nem tetsző keresztény egyházakat nem ismernek el.
Hát a három jómadár legalább látta hogy sokunknak nem tetszik a rendszer.
Tetszettek volna nem elmenni, bár mint tudjuk a hülyeség mindenkinek alkotmányos joga.
Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.05.12. 23:01:30
Kicsit zavaros a szöveg - nem tudom, pl. mi az a vágyú k vagy a vi izmus -, de azért kihámoztam a lényeget. Szar lehet neked az irónia ért/zékelése nélkül. Fogadd őszinte részvétem.
Javaslom, tilts ki a blogodról, és akkor nem kell olvasnod a hányásomat.
Hogy könnyebben menjen a kitiltás, most trágár leszek veled, Nem azért, mert meg akarlak sérteni (tudom, ahhoz úgyis túl kevés vagyok, te meg teflonpáncélt viselsz), hanem csak azért, hogy legyen okod a kitiltáshoz:
Szóval menj a bárcás kurva jó édesanyád retkes picsájába, te idióta balliberrált köcsög. :)
csobi2011 2018.05.12. 23:19:58
csobi2011 2018.05.12. 23:26:18
jandera 2018.05.12. 23:26:20
felső határ nincs 2018.05.12. 23:26:57
hoppà 2018.05.12. 23:56:38
egy_ember_ 2018.05.13. 00:00:24
1. Én nem állítottam azt hogy nem a fideszre szavaztak a legtöbben.
2. A választás utáni tüntetésen nem százan voltak, ezt remélem te is tudod.
3. Budapesten minden 4-k ember szavazott a fideszre, mely számomra így is túl sok, de neked elgondolkoztató lehet.
4. Az adóforintokból fenntartott állami média folyamatosan hazudozik és uszít.
5. Orbán és bandája folyamatosan lop.
Hát tán ezért sem kéne a "szentembereknek" arrafelé ténferegni.
PS: A többségre meg önmagában nem kell büszkének lenni, Hitlernek is meg volt, demokratikus választáson.
egy_ember_ 2018.05.13. 00:00:56
Kelly és a szexi dög 2018.05.13. 00:03:47
marosy 2018.05.13. 04:06:42
Szájbabasztam és utánna leköptem a kurva anyádat.
nu pagagyí 2018.05.13. 05:33:42
FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2018.05.13. 06:06:58
Oreg embereket inzultaltak.kopkodtek.bolsevik csürhe.magyarazhatjatok.100 topikon at.ezt nem.lehet.
Jaaa
Es hogy meg a Fidesznek NŐTT a népszerűsége a választások ota.
Ezek ne zavarjanak ossze egy.bolsi férget sem.....kopkodjetek es irjatok rola.hatva mentegeto cikket.caak igy tovabb.
FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2018.05.13. 06:10:03
ennyik vagytok.akasztanatok is ha tehetnetek.mint minden alkalommal.amikor a magyarok beintettek Nektek. 1919 ota tudjuk milyen a bolsevik csürhe.
Nem valtozrok.a szellemi elodeitek útját jarjatok. Nevetseges h meg ti ugattok demokraciarol meg tobbsegrol.
Realitás nulla.
FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2018.05.13. 06:17:56
Had idézzem ide a.NÉGY evvel.ezelott a választások ejszakajan megírt posztomat.
Változott barmi azóta? Édes Istenem emnnyire kibaszottul szánalmasak vagytok atyavilag.
"Kiváncsian várom a jövőben megjelenő cuclib matekot, előre látom lelki szemeimmel a sorokat...kevesebben szavaztak rájuk mint...és különben is ezekkel a szavazókkal nem lehet mit kezdeni, menthetetlenek, ha összeadjuk akik nem szavaztak akkor..."
.....
Gerolsteiner 2018.05.13. 06:29:13
Ménár Atya 2018.05.13. 06:52:27
Az a helyzet, hogy nincs itt semmi baj, csak néhány felheccelt agymosott nyugger, meg ingyenélő unatkozó hülye gyerek, aki ráér embereket köpdösni ész nélkül.
Te viszont próbálsz felmentést szerezni ezeknek az idiótáknak.
Bár a ellenzék nagyszájú képviselői okosak voltak,és elrejtőztek, és ezek szerint jól tették,mert ez a buta csőcselék, még őket is meglincselte volna.
A múltkor állok egy bevásárlóközpont bankautómatájánál, és pénzt veszek ki, beáll mögém egy sapkás nyuggernő, és elkezdi mondani : miért nincs két automata,, milyen ország ez, szégyellem hogy magyar vagyok, elköltözök ebből az országból, ami itt megy az felháborító, két villamost kellett várnom, mire jött az enyém.........
3-an voltunk ott, elvettem a pénzt, és csak annyit mondtam, én is szégyellem hogy ön magyar..........
Na te ezeket az agyhalott hőbörgő idiótákat akarod mosdatni.
Aki azt hiszi, hogy mindenért sipítoznia kell, meg köpdösni .
De lassan kihal a fajtátok.
DFK 2018.05.13. 07:06:03
Ménár Atya 2018.05.13. 07:08:12
- "4. Az adóforintokból fenntartott állami média folyamatosan hazudozik és uszít.
5. Orbán és bandája folyamatosan lop.
Hát tán ezért sem kéne a "szentembereknek" arrafelé ténferegni. " -
- Tehát az Orbáni média hazudik?..........
Nes akkor olvass mást is.
Pl ma, amikor az iszlám állam embere, párizsban elvágta egy ember torkát és még hetet megszurkált, az egész világon terrorcselekményként írják le, megemlítik hogy a terrorista közben allah ahbart ordibált, sőt felteszik a képét amin isis fejkendőben ak karabéllyal pózol .
De ez biztos orbán hamisítása..............
Mindeközben az indexen ez egy apró esemény, ahol egy ember megkéselt pár embert és lelőtték....
Na ez barátom az irányított sajtó, ez emlékeztet a kádári, sztálini újságírásra.
A lényeget kivesszük az egészből.
Ezek alapján Orbán nem uszít, hanem reálisan látja a valós veszélyt, a ballib média viszont elferdíti a tényeket, és hazudozik.
Hogy szentembernek, vagy sima polgárnak hol kell lennie magyarországon, azt meg nem a baloldali magadfajta csőcselék határozza meg, hanem a törvény, ami szabad mozgást biztosít, és nem hiszem, hogy bárkinek joga lenne leköpni bárkit, mert van egy vélt látomása arról hogy az ellenség.
Ez szimpla bunkó parasztra vall, de az a csőcselék aki ott hőbörgött, gondolom te is, pont ilyen suttyó .
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.05.13. 07:15:56
"Javaslom, tilts ki a blogodról,"
Nem szoktam kitiltani senkit. Talán öt éve volt utoljára, hogy történt ilyen, de ott inkább pszichés problémák voltak a kommentelőnél.
"hanem csak azért, hogy legyen okod a kitiltáshoz: "
Nekem nem kell ok a tiltáshoz. Az én blogom. Akár ok nélkül is kitilthatlak :P
"menj a bárcás kurva jó édesanyád retkes picsájába,"
Nem gondolom, hogy ezek a szavak bármit is jelentenének. Ezek csupán következmény nélkül maradó, a jövőre és a közös életünkre semmilyen hatással nem lévő üres szavak, amelyek rám nézve semmit nem jelentenek, viszont téged minősítenek.
" te idióta balliberrált köcsög."
Az idióta ellen semmi kifogásom.Ezt már fentebb ki is elemeztem. A köcsög ugyanaz a kategória, mint az előző bekezdés. A balliberál ellen viszont felemelném a szavamat. Úgy gondolom, hogy a balos, meg a liberális(egész pontosan neoliberális, mert jelen esetben csak így van értelme) ellenpólusai egymásnak, és nem lehet összekötni. Vagy te mit értesz balliberális alatt?
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.05.13. 07:18:50
Úgy gondolom, hogy antiszociális emberek minden rétegben vannak. Nem kell ahhoz hülyének, és butának lenni, hogy az ember kormány ellenesen, vagy épp a kormány mellett gondolkodjon. Az antiszociális, értetlen, buta ember, akinek soha semmi nem jó, önmagában létezik, függetlenül politikai hozzátartozástól. Jó példák erre azok a kommentelők, akiket fentebb olvashatsz. Úgy gondolják, hogy embereket köpködni nem helyes, és ezt azzal fejezik ki, hogy embereket köpködnek :D
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.05.13. 07:20:51
Atyám!
Szerintem mindkét média torzítva juttatja el az információt az emberekhez. Nem csinálsz mást, mint hogy a kettő közül azt véded, amelyik szimpatikus. Kiemeled a másik hibáit, a tied hibáiról meg nem szólsz
Ménár Atya 2018.05.13. 07:31:13
" Szerintem mindkét média torzítva juttatja el az információt az emberekhez. Nem csinálsz mást, mint hogy a kettő közül azt véded, amelyik szimpatikus. Kiemeled a másik hibáit, a tied hibáiról meg nem szólsz"
Tévedésben vagy fiam!
Konkrét hülye vádaskodásaira válaszoltam, nem hinném hogy ezek után a kormány, vagy a nagyanyám ,esetleg a sarki boltos hibáit kellene ecsetelnem.
Nincsenek "tieid, enyémek" , a képviselők között, én úgy gondolom értem van az ellenzék is.
Viszont nem hiszem hogy ez a csőcselék aki embereket köpköd, európai polgár lenne, szimpla csürhe.
De ha te elfogadhatónak tartod ezt, és felmentést látsz azzal hogy fentebb más is ilyet emleget, akkor lehet hogy te köpdöstél fiam a téren öregembereket.
És ha ezt a baloldali csürhe teszi, akkor máris jogos ugye?
Na mindegy.
Isten megbocsát!
............................................................Én nem! :)
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.05.13. 07:35:12
Atyám!
Téged is megkérnélek, hogy idézd be ide azokat a szavaimat, amelyben kijelentem, vagy utalok rá, hogy elfogadhatónak tartom mások leköpését, vagy más módon történő megalázását, illetve mutasd meg, hogy én mikor viselkedtem így. Légysziii!!! Atyám!! Tedd meg :)
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.05.13. 07:36:26
hu.wikipedia.org/wiki/Baloldal
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.05.13. 07:52:49
FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2018.05.13. 08:02:54
De....
Köszönöm hogy segíthettem.
A bolsevik pedig egy embertipus.a homo sovjeticus maradéka.aki tobbsegnek hivja magat pedig egy agresszív kissebswg egy csürhe
Aki akasztott gulagot épített es ezt tenne ma is ha tehetné
Attilajukkaja 2018.05.13. 08:03:29
@felső határ nincs:
"a poszter egy G*CI!"
Hol látsz te itt posztert? Ha tudnál magyarul, posztolót írtál volna, te nagy ondó-mondó! :o)))))
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.05.13. 08:05:32
"De...Azért foglaljuk össze mi is történt. "
FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2018.05.13. 08:13:22
Na mindegy. Nyilvan nem lehet leírni (cimlaoposan) hogy ez felhaborato es eldogadhatatlan.
Velunk szemben megengedett igaz? Mert.....es akkor itt tetszolegedswn be lehet írni...a mi fajtankat miert lehet es kell lekopni....miert bocsánatos ez.miert megengedett es miert a kopkodo azvaldozat .....
Tudjuk ezt csinaljatok 100 eve lassan. Pont ugy mint a bolsevikek.
csobi2011 2018.05.13. 08:15:14
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.05.13. 08:20:47
"Nem szeretném védelmembe venni, azokat, akik pocskondiázásban, és mások leköpésében látják a szabad vélemény nyilvánítás lehetőségeit. Én magam sem érzem, hogy ez jó megoldás lenne."
Aztán a De... után jön egy teljesen más téma, ami hosszú ideje vita tárgya a kereszténységben: a szekularizmus. És a személyes véleményem ebben a kérdésben az, hogy az egyházat és az államot szét kell választani. A kettőnek semmi köze egymáshoz. És azok az egyházi vezetők, akik az államhoz való dörgölőzést választják, felelősek azokért a következményekért, amelyek ebből következnek. Én például szeretem Mórus Tamás Utópia című könyvét, amelyben rengeteg értékes gondolat van, de elítélem Mórust azért, mert kivégeztette a protestánsokat. Szerintem nem is csodálkozhatott azon, hogy utána őt is kivégezték
math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.13. 08:28:18
marosy 2018.05.13. 08:34:32
csobi2011 2018.05.13. 08:36:19
math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.13. 08:40:00
Attilajukkaja 2018.05.13. 08:40:41
"akkor itt tetszolegedswn be lehet írni...a mi fajtankat miert lehet es kell lekopni."
Értem, hogy mindenáron azt akarod beleerőltetni az írásba, hogy a posztoló valójában örül annak, hogy megköpködtek három egyházi embert, de ne fáradj. Én is megvetem az ilyen viselkedést, bármelyik oldal is teszi a másikkal, de egy gyűlölködésre építő kormányra adták le éppen áldásukat. Csak annyi történt, hogy saját bőrükön tapasztalták meg Orbán politikájának a következményeit.
math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.13. 08:41:03
Ménár Atya 2018.05.13. 08:41:39
"Téged is megkérnélek, hogy idézd be ide azokat a szavaimat, amelyben kijelentem, vagy utalok rá, hogy elfogadhatónak tartom mások leköpését, vagy más módon történő megalázását, illetve mutasd meg, hogy én mikor viselkedtem így. Légysziii!!! Atyám!! Tedd meg :)"
Idézem: "Nem gondoltak arra, hogy ha ott megjelennek, és azonosulnak azzal a bűnnel, ami a kormány körbe lengi, akkor azzal magukra vonják azok haragját, akik azokat a bűnöket elítélik?"
- Tehát szerinted ez természetes, hogy az a baloldali csőcselék aki haragjában akár meg is lincselhetné, mert ő épp nagyon haragszik a kormányra, és természetesen aki aparlamentből jön ki , az ellenség.
Ellenség!, nem ellenfél, vagy más politikai nézetet valló.
Ezt te nnyivel le is zárod, hogy hát öcsém minek mentél oda a demokratikus tüntetők közé, hiszen ezekk annyira demokratikusak, hogy simán meglincselnek, mert nincs rajtad sapka, vagy mert épp van. :)
Hiába mosakodsz, hiába magyarázkodsz, ez jön le az írásodból.
Ha te, valóban egy demokrata lennél akkor nem azt írnád hogy nem szeretnéd védelmedbe venni ezt a csőcseléket DE......
Hanem azt írnád, hogy egy demokráciában teljesen elfogadhatatlan, hogy azért bármiféle fizikai inzultus érjen bárkit, mert más a politikai nézete, vagy épp csak nem tetszik az ott hőbőrgő tuntetőknek a fizimiskája.
Ettől elhatárolódunk......stbstb
De nem ezt írtad, hanem megmagyarázod, hogy hát ne csodálkozz, ha a parlamentből jössz ki akkor megrugdoshatnak, hiába vagy te ott csak egy takartónő, , mert az nem számít......... :)
És hogy mitől baloldaliak, kizárásos alapon ugye jobboldali nem lehet, tehát marad a bal :D
Közép út nincs, liberális nem lehet, mert az nem köpi le a másikat, mert az befogadó.
Ilyen alapon akkor csak bal lehet.
Mondhatnám úgy is, hogy egybites DK huszár, meg unatkozó potyalesők.
Na gondolkozz el ezen fiam, és szeresd felebarátodat, de a másik felét is, és ne köpd le őket megint! :D
math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.13. 08:42:05
Attilajukkaja 2018.05.13. 08:42:07
"a nép választotta magának nagy részvétel mellett óriási többséggel."
Óriási többséggel, mi?
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.05.13. 08:43:43
Mikrobi 2018.05.13. 08:44:52
Másodszor: az, hogy egyházi vezetőket hívnak meg a parlament alakuló ülésére, nem azt jelzi, hogy Orbán Viktor Isten kegyelméből lett uralkodó, hanem azt, hogy a társadalom jelentős szereplője az Egyház.
Harmadszor: nem küldte ki őket sehova, amikor vége volt az alakuló ülésnek, szépen kijöttek és békésen mentek volna haza, ha a pribékjeitek nem támadnak rá. Hogy Orbán Viktorral ezt nem tudták megtenni, csak egy oka van: ő védett személy, akit a TEK kimenekít a csőcselék elől. De lehet, hogy tényleg le kellett volna zárni az Országház környékét, mert sajnos nem csak Orbán Viktor a célpontotok, hanem az egyházi vezetők is:-(
Negyedszer: lehet bírálni a kormányt, de az ellenzéket is, erről szól a politika. Csak ne sugalld azt, hogy ha a kormány szemét, akkor lehet köpdösni a református egyházi vezetőket! (L. 1. pont)
math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.13. 08:45:09
2) A leköpdösés egyébként olyan pitiáner dolog, bárki állíthat ilyet, igazolása nincs
3) A meglincselés, az egy másik kategória, te barom, azt 2006-ban csinálta Fidesz csőcseléke. És még durvábbat is.
Mikrobi 2018.05.13. 08:46:09
math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.13. 08:46:49
sóhegy049 2018.05.13. 08:49:36
2. szekuralizálódjon az állam és az összes egyház
3. ez az a kálvinista cucc, akik lehúzták az itt, az általuk üzemeltetett idősotthonokat, majd leléptek?
Mindemellett nem köpdösünk embereket!
math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.13. 08:50:14
"ha komolyan gondolod, hogy egyházi vezetőket nem pocskondiázunk, köpdösünk le, akkor nincs "de". A "de" azt jelenti, hogy mégis csak lehet."
Nem azt jelenti. Te nem értesz magyarul, annyira sötét vagy. Pl. "Nem mentem le a boltba, de rendeltem pizzát". A "de" szerinted itt azt jelenti, hogy mégis lementem a boltba?! Te tényleg ennyire húgyagyú vagy?!
"Másodszor: az, hogy egyházi vezetőket hívnak meg a parlament alakuló ülésére, nem azt jelzi, hogy Orbán Viktor Isten kegyelméből lett uralkodó, hanem azt, hogy a társadalom jelentős szereplője az Egyház."
Alkományellenes.
Azt is bírom, amikor 2006 után azon vagytok kiakadva, hogy egy tüntetésen valakik szerint valakik köpködtek. Betegek vagytok. Meg vagytok borulva.
felső határ nincs 2018.05.13. 08:51:48
Kereszténydemokrácia épül, nem lippsidemokrácia, ennyi.
math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.13. 08:51:59
csobi2011 2018.05.13. 08:55:07
csobi2011 2018.05.13. 08:57:20
math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.13. 08:58:33
Ostobák vagytok. Iszonyatosan ostobák.
Btw. az elkövető csecsen volt, Putyinnak köszönd!
math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.13. 08:59:49
Attilajukkaja 2018.05.13. 09:00:06
"Tudsz olyan eu államot mutatni ahol egy párt listán 50 %-ot kap?"
Nem tudok, mert ilyen még nem volt. Nálunk sem!
sóhegy049 2018.05.13. 09:00:39
A picsáért nem csináltok egypártrendszert, egy elnöki "köztársasággal"?
Be kell tiltani az ellenzéket és kuss lesz a picsába.
Azt' vissza is mehetnétek '89 előttre.
:-)
Attilajukkaja 2018.05.13. 09:01:34
"Ti írtok itt blogot, hogy védjétek a csürhét."
Tévedés! Itt senki nem írt olyan blogot, amely védené a csürhét.
math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.13. 09:02:28
egy_ember_ 2018.05.13. 09:02:37
math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.13. 09:03:33
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.05.13. 09:04:08
math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.13. 09:04:27
miért 2018.05.13. 09:05:13
math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.13. 09:05:35
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.05.13. 09:05:37
egy_ember_ 2018.05.13. 09:06:19
A harmadik világ nyomora probléma.
A migráció probléma.
A társadalmi integráció (menekültek ha akarod migránsok, romák, kínaiak stb.) probléma.
DE: Mo-n nem ez a FŐ problémája és azokról a csüngőhasú soha nem beszél:
Elvándorlás.
Társadalmi mobilitás.
Egészségügy.
Oktatásügy.
KORRUPCIÓ!!!!
Ezt gondolg végig hideg fejjel.
math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.13. 09:06:42
math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.13. 09:07:39
Ménár Atya 2018.05.13. 09:08:12
"Attilajukkaja 2018.05.13. 08:42:07
@csobi2011:
"a nép választotta magának nagy részvétel mellett óriási többséggel."
Óriási többséggel, mi?"
- Kicsit kerekítve, mondjuk a fideszre 2.5 millióan szavaztak, a jobbikra a második helyezettre, meg olyan 1.2 millióan,.
Azért ha 100% a különbség akkor simán mondható, hogy óriási többséggel nyert.
Kár hogy nem érted a választások lényegét.
A legtöbb szavazatot kapó alakíthat kormányt, ez a fidesz most, olyan párt hol indult hogy ELLENZÉK?
Én nem láttam a szavazó papíron, te láttál ilyet?
Scott Tenorman Must Die 2018.05.13. 09:08:20
math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.13. 09:08:37
math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.13. 09:10:09
felső határ nincs 2018.05.13. 09:10:45
Miért akarnék egy lippsit győzködni bármiről? Mienk a hatalom, senkit nem kell meggyőznünk semmiről.
math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.13. 09:11:00
felső határ nincs 2018.05.13. 09:11:12
Ménár Atya 2018.05.13. 09:14:14
"2018.05.13. 09:06:42
@FILTOL: akasztani a 2006-os Fideszes csürhe akasztott, te náci fasz! "
Mond, te tényleg ennyire buta ember vagy, vagy az egész baloldali csőcselékkel együtt hoztátok össze ezt a blődséget?
Mondjuk így már értem, miért nem tudtok újra hatalomra kerülni, jól reprezentálod az egybites baloldali választót :D
Amúgy mutasd már meg azt a képet, cikket, ahol 2006-ban bárkit is felakasztottak volna az amúgy jogosan fellázadó emberek.
Várom fiam.
De ne hazudozz megint, mint ahogy a fajtád szokta, mert megint megbuksz mint fletó a hazudógép hosszúmarhaság :D
De addig is nyugodj meg, és attól majd megnyugszol :D:D
math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.13. 09:14:42
sóhegy049 2018.05.13. 09:15:02
"Mienk a hatalom"
Mondom... geccc...
Egypártrendszert Nektek, Elnöki Népköztársaságot!
Átérzed a párhuzamot? :-P
math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.13. 09:16:09
viola:
www.vagy.hu/tartalom/cikk/5565_harom_akasztas_bajnainak
ez a ti csürhétek. és ez igazolt, dokumentált, nemcsak kamuhír.
Attilajukkaja 2018.05.13. 09:17:23
"Azért ha 100% a különbség akkor simán mondható, hogy óriási többséggel nyert.
Kár hogy nem érted a választások lényegét."
Miért gondolod, hogy nem értem. Igaz, hogy Fidesz kihozta magának a 2/3-ot. Az is igaz, hogy rájuk szavaztak a legtöbben, még akkor is, ha levonjuk a megvásárolt és a csalással szerzett szavazatokat. De nekem akkor se mondja senki, hogy 48,5% az egy óriási többség, mert ott van a maradék 51,5%, amelyik ellene szavazott. Tudom, szerintetek az az óriási kisebbség. :o)))))
felső határ nincs 2018.05.13. 09:18:10
math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.13. 09:18:51
Ez így nem igaz. Kormányt demokráciában az alakíthat, aki a parlamentben tud hozzá többséget szerezni. Lehet ez kevesebb szavazatot kapott pártok koalíciója. Egyébként még olyan is van, mint kisebbségi kormány.
De hát egy Fideszes Down-kóros hogy is fogná fel ezeket a dolgokat?!
math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.13. 09:20:18
felső határ nincs 2018.05.13. 09:21:07
Az egyéni részt brutálisan nyerte meg.
csobi2011 2018.05.13. 09:22:12
felső határ nincs 2018.05.13. 09:22:20
Mi mondjuk meg, mi a magyarok problémája, és hogy mi a megoldás.
felső határ nincs 2018.05.13. 09:26:45
De mivel a választás nem listás, a ballipsik 10% körüli szélsőségesek.
Attilajukkaja 2018.05.13. 09:28:52
"nevetséges hogy a jobbik szavazatokat összeadod a dk-jéval."
Ferdítesz, mert sehol nem adtam össze semmit. Még egyszer leírom, ha nem volt világos eddig számodra: a szavazók 51,5%-a a Fidesz ELLEN szavazott!
Ménár Atya 2018.05.13. 09:29:50
"math0 · ateistaklub.blog.hu 2018.05.13. 09:18:51
@Ménár Atya: "A legtöbb szavazatot kapó alakíthat kormányt,"
Ez így nem igaz. Kormányt demokráciában az alakíthat, aki a parlamentben tud hozzá többséget szerezni. Lehet ez kevesebb szavazatot kapott pártok koalíciója. Egyébként még olyan is van, mint kisebbségi kormány.
De hát egy Fideszes Down-kóros hogy is fogná fel ezeket a dolgokat?! "
Okoska, nagyon szépen leírtad a választás lényegét, és ezzel meg is magyaráztad magadnak ,miért nem ti kormányoztok, mert nem vagytok többségben.
Igazából bejöttél a csapdámba, tudtam hogy erre fogsz hivatkozni hogy koalícióban is lehet kormányozni, de hát ahhoz többségben kellene lennetek........de nem vagytok :D
Az meg szép ahogy megmutatod az igazi demokratikus szociálisan érzékeny gondolkodásod.
Szóval mi Down kórosak nem számítunk embernek, mert te felsőbbrendűnek tartod magad a fogyatékkal élőknél!
Na ezért nem nyertek, mert mi elfogadjuk a fogyatékosokat, a melegeket, meg az idiótákat, sőt az olyanokat is mint te ,aki ezek halmozott összessége :D:D:D
Biztos jobbikos vagy, ott sok ilyen magadfajta melegedő fasiszta van :D:D
FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2018.05.13. 09:29:56
FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2018.05.13. 09:31:17
Attilajukkaja 2018.05.13. 09:31:23
"Az egyéni részt brutálisan nyerte meg"
A brutális szó erre nagyon találó, mert erőszakos, hazug módon tette miután úgy megbuherálta a választási rendszert, hogy az nekik feleljen meg.
math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.13. 09:32:33
www.youtube.com/watch?v=5F2t16UYYks
Európai téridő 2018.05.13. 09:32:55
Ménár Atya 2018.05.13. 09:33:23
"nevetséges hogy a jobbik szavazatokat összeadod a dk-jéval."
Ferdítesz, mert sehol nem adtam össze semmit. Még egyszer leírom, ha nem volt világos eddig számodra: a szavazók 51,5%-a a Fidesz ELLEN szavazott!"
Attila, még mindig nem érted a választások rendszerét.
Az 51, 5% -ot melyik párt kapta?
Volt olyan hogy ELLENZÉK, én nem láttam.
felső határ nincs 2018.05.13. 09:33:25
Nem következmények nélküli országot építünk.
Guszty 2018.05.13. 09:33:53
math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.13. 09:34:35
ertelemblog.wordpress.com/2018/05/01/egy-majdnem-tokeletes-valasztasi-rendszer/
FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2018.05.13. 09:35:11
Aki tobbet kap nyer egyéniben.fájdalmas? Megertem.majf mutass egy olyan rendszert ahol az kap mandátumot aki kevesebbet kapot mint a győztes.nem tudsz igaz?
A magyar.oi balos csürhe 100 ev alatt HÁROM valasztas tudott nyerni.erre büszke lehetsz bmeg.
Megis a nyakunkon ültek ötven evig.a demokraták.
math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.13. 09:35:46
Ménár Atya 2018.05.13. 09:36:19
Nekem nincs csűrhém.
Én demokrata vagyok és kultúrlény.
És nem próbálom egyik bűnt sem azzal felmenteni, hogy más is elkövette azt.
A te gondolatmeneted alapján lehet gyilkolni, mert más már gyilkolt.
Mi vagy te ilyen gondolkodással?
Muszlim jobbikos meleg ? :D:D:D
math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.13. 09:37:01
math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.13. 09:37:33
és remélem, fájni fog nektek. nem kicsit, nagyon.
FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2018.05.13. 09:39:11
Na az hogy tetszene.
Erzem én hogy ne..tetszik a rendszer.majd tessenek ketharmadot szerezni es átírni.ja hogy a.suttyo paraszt nep ezt nem engedi?
Shaaajnos ez a demokrácia.
math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.13. 09:39:23
felső határ nincs 2018.05.13. 09:39:38
math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.13. 09:40:47
math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.13. 09:41:39
Mit akartál mondani, nyuszókám?! Ha kimegy az ápoló, már írni sem tudsz?!
Attilajukkaja 2018.05.13. 09:42:19
"Mit buheralt emg te nyomi"
Próbálj meg normálisan kommunikálni és nem sértegetni a másikat, mert különben nem válaszolok neked!
".az egyéniben egy szavattal is lehet nyerni."
Talán ezért történt annyi csalás a szavazatok számlálásánál, amelyekre rengeteg panasz érkezett be. Persze a NVI egyiket sem volt hajlandó kivizsgálni. Ahol a Kúria újraszámlálást rendelt el (2 vagy 3 esetben), ott ki is derült, hogy a Fidesz javára csaltak.
"Megertem.majf mutass egy olyan rendszert ahol az kap mandátumot aki kevesebbet kapot mint a győztes.nem tudsz igaz?"
Persze, hogy nem. Minek kérdezel ilyesmit? A baj ott van, ha ezeket csalással, hazug és törvénybe ütköző kampánnyal szerzi meg.
"Megis a nyakunkon ültek ötven evig.a demokraták."
Erről nem tudok. A népi demokrácia pont annyira volt demokrata, mint Orbán keresztény demokráciája. Vagyis semennyire.
Ménár Atya 2018.05.13. 09:42:28
"@Ménár Atya: egy Down kórossal általában nincs bajom, de ha egy olyan pofátlan, embergyűlölő, náci pszichopata fasz, mint te, azzal van."
Tehát azért vagyok náci fasiszta embergyűlölő, mert nem értek egyet veled abban, hogy bárkit le lehet köpni, inzultálni azért mert épp arra jár amerre.
A pszichopata fogalomról, láthatóan fogalmad sincs, de elárulom, hogy amiről írtam az kb az ellenkezője, viszont a te rásaid alapján rád nagyon illik ez.
Szép amikor egy magadfajta demokrata védi a jogos erőszakot :D:D
Kár vitatkoznunk, azt hiszem van még mit tanulnod, nem vagyunk egy szinten.
Olvass többet, menj ki a napra, és járj dühterápiára.
Segítünk fiam, állj közénk, az egyház vigyáz a tébolyodott elméd kordában tartására! :D:D
FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2018.05.13. 09:43:01
Amugy koszi hogy bemutattad a kuttúrádat. Melyik sorrol vagy?Hétes?Tornanádaska?
FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2018.05.13. 09:46:28
Addig jo mig ebben hiszel.hisztek.onbecsapas es kognitív disszonancia.
Addig jo amig ezt nyomjatok.addig marad a Fidesz es ez igy van jol.
felső határ nincs 2018.05.13. 09:48:16
Ébredés után előkeresi az Orbán woodoo babát azt estig szúrkálja, hátha megbukik.
math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.13. 09:54:43
math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.13. 09:57:58
"Tehát azért vagyok náci fasiszta embergyűlölő, mert nem értek egyet veled abban, hogy bárkit le lehet köpni, inzultálni azért mert épp arra jár amerre."
Semmi ilyet nem írtam, és azzal sem értek egyet, hogy bárkit le kéne köpni. Hazudsz.
De ismerlek, egy pszichopata geci vagy, és az ostoba hazudozásoddal most is ráerősítesz erre. Tipikus pap vagy.
math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.13. 09:59:42
nu pagagyí 2018.05.13. 10:03:15
sóhegy049 2018.05.13. 10:03:49
Esetleg húzol egyet mellé, randomra...? :-P
Vagy elqrod, hogy -1?
Nem, wazze, a Népköztársaságra szavaztál, ennyi! ;-)
felső határ nincs 2018.05.13. 10:06:46
csobi2011 2018.05.13. 10:07:31
Ezt meghagyom nektek. Ezt csináljátok 8 éve csináljátok csak tovább. A ballibantaknak ez maradt a fidesznek a kormányzás. Ez a jó szereposztás.
A választási eredményekről csak egy utolsó gondolat. A vas megyei 3. EVK eredménye (szóval nem egy szavazókör hanem egy több 10 ezres EVK): fideszes 64%, jobbikos 26%, mszp-dk közös jelölt 4 %. A ballibantak nem értik meg hogy vidéken szinte megszüntek létezni. Ebből így nem lesz sose többség.
Ménár Atya 2018.05.13. 10:09:54
@Ménár Atya:
"Tehát azért vagyok náci fasiszta embergyűlölő, mert nem értek egyet veled abban, hogy bárkit le lehet köpni, inzultálni azért mert épp arra jár amerre."
Semmi ilyet nem írtam, és azzal sem értek egyet, hogy bárkit le kéne köpni. Hazudsz.
De ismerlek, egy pszichopata geci vagy, és az ostoba hazudozásoddal most is ráerősítesz erre. Tipikus pap vagy."
:D:D:D:D
Akkor olvasd vissza magad, ha nekem nem hiszel :D
Na butuskám, most egy kicsit magadra hagylak hőbörögni, elmegyek kirándulni a gyerekeimmel, gondolom te maradsz egész nap hőbörögni.
Nem tudod miről vitatkozol, nem érted az egészet.
Szimplán személyeskedésben éled ki magad, itt, ebből következtetve unatkozó magányos megkeseredett ember lehetsz.
Sajnálom.
De hidd el, ebben a 4 éves fidesz ciklusban neked is még jobb lesz.
Csak közben lehet hogy majd hívni fog magához téged is a főnököm.
Az úr maghoz szólít :D:D:D
Na pá.
Ignorállak, tényleg szimpla tanulatlan hőbörgő vagy csak, nem vagy vitaképes.
Isten áldjon fiam, ő legalább szeret téged is :D:D
sóhegy049 2018.05.13. 10:09:58
"A valóságban egyedül a Kúria befolyásolta -a Fidesz kárára- az eredményt, aminek következményei lesznek.
Nem következmények nélküli országot építünk."
Mondom geci... Népköztársaság, vagy Nemzetszocializmus?
Aztaqrva...
felső határ nincs 2018.05.13. 10:10:32
Érzelmileg azonban, nehéz ezt feldolgozni. Bartusnak már olyan paranoiás rohamai vannak az emigrációban, hogy szerinte az ATV-t is Orbán irányítja: nepszava.us/
nu pagagyí 2018.05.13. 10:11:57
sóhegy049 2018.05.13. 10:12:55
Áruld már el nekem, mint "hazaárulónak", hogy előtte mit vesztettél és utána mit nyertél?
Én komolyan nem éreztem eddig semmit és annak előtte sem, mikor mindig becsülettel dolgoztam, dolgozom és megélek, megéltem.
Nem vágom. :-)
sóhegy049 2018.05.13. 10:16:58
Vigyázzunk, mert megyünk a levesbe! :-)
felső határ nincs 2018.05.13. 10:17:17
csobi2011 2018.05.13. 10:19:15
sóhegy049 2018.05.13. 10:20:26
Meg a "mindentvissza" Copyright: Jobbik? ;-)
nu pagagyí 2018.05.13. 10:20:31
felső határ nincs 2018.05.13. 10:20:34
S exportálni is kell a lipsimentesítést, hiszen ez a jövő Európájának a legkeresettebb árucikke lesz.
felső határ nincs 2018.05.13. 10:21:56
felső határ nincs 2018.05.13. 10:22:46
czerka 2018.05.13. 10:22:50
Az utcai politizalást pedig a Fidesz tette az eszköztár részévé.
Az egyházak politikai szereplők lettek. Pont mint az Iszlám Állam.
Attilajukkaja 2018.05.13. 10:24:41
"Addig jo mig ebben hiszel.hisztek"
A tények (számok) sajnos makacs dolgok! :o)))
sóhegy049 2018.05.13. 10:26:33
Migránsozhatsz is, mert én is úgy vagyok vele, hogy ha jön, akkor hozzon papírt, mégha lejártat is, de inkább maradjon otthon a picsáján.
Azt, hogy nem engedjük be őket? Hmm.. :-)
Egy qrva nagy maszlag! Ahol lakom, már több van, mint kínai. Utóbbiakkal semmi bajom nem volt soha. Ezekkel sem volt, szvsz nem is lesz, de akkor nem kell hazudozni, hogy nem jönnek ide.
Ekrü 2018.05.13. 10:31:19
nu pagagyí 2018.05.13. 10:31:33
VT Man 2018.05.13. 10:31:53
Külön negatív pont a szerzõnek, hogy nem tárta fel a nyilvánvaló összefüggést: reggel ima a parlamentben, este jégesõ mosta el a tüntetõket.
Nyilván nem véletlen volt.
felső határ nincs 2018.05.13. 10:33:26
FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2018.05.13. 10:33:30
Izlegesd.
felső határ nincs 2018.05.13. 10:36:09
Az diktatúra lenne. A köztársaságban, a nem lefedett rész kussol, s figyel.
VT Man 2018.05.13. 10:39:14
"a Fidesz nem fedi le az egész társadalmat. 40 valahány százalékot kapott (most nem firtatom, hogyan). A választók nagyobb része nem kért belőlük."
A választók kb. 80%-a pedig nem kért az MSZP-bõl, a 88%-a nem kért DK+PM-bõl.
nu pagagyí 2018.05.13. 10:42:41
felső határ nincs 2018.05.13. 10:51:05
Emil Kocka 2018.05.13. 11:00:51
Dehogynem.
Mindkettőt kivégezték. :)
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.05.13. 11:17:44
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.05.13. 11:20:31
Nyilván nem véletlen volt."
És mi az összefüggés?
felső határ nincs 2018.05.13. 11:21:26
Az egyház 1500 éves, a lipsizmus legfeljebb 40-50.
kolomparlole1114 2018.05.13. 11:22:03
Hát igen, aki kurvának áll, ne csodálkozzon ha basszák!
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.05.13. 11:22:25
Attilajukkaja 2018.05.13. 11:25:40
"fidesz kétharmad Harmadszor.
Izlegesd."
Minek? Egyszerűbb kiköpni. :o)))
Attilajukkaja 2018.05.13. 11:27:12
"Az egyház 1500 éves, a lipsizmus legfeljebb 40-50."
Lipsizmus csak pár éve létezik, amióta kitaláltátok. A liberalizmus viszont sokkal régebbi. Nézz utána!
anyadmajma 2018.05.13. 11:33:25
anyadmajma 2018.05.13. 11:34:28
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.05.13. 11:35:23
Attilajukkaja 2018.05.13. 11:35:56
"Egyáltalán nem államcél, hogy te jogegyenlőséget érezz."
Vagyis te elfogadtad, hogy Orbán egy újfasiszta államot építget.
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.05.13. 11:36:39
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.05.13. 11:39:03
Attilajukkaja 2018.05.13. 11:43:11
"eddig a sorstársait köpködte"
Nagyon egyetértek! De ezt miért pont nekem írod? :o)
felső határ nincs 2018.05.13. 11:43:59
sóhegy049 2018.05.13. 11:45:59
Erre írogatom, hogy miért vágyakoznak az egypártrendszer, elnöki köztársaság, fasizmus, nemzetszocializmus, mittudomén... után?
Ezt megkapták Kádár alatt is. :-)
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.05.13. 11:47:11
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.05.13. 11:48:37
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.05.13. 11:53:57
felső határ nincs 2018.05.13. 12:12:23
A köpködőkkel már elbánt a sors, hagyni kell, hogy lecsillapodjanak.
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.05.13. 12:20:25
FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2018.05.13. 12:22:51
Gondolom hitlert az ellenpontozas miatt tetted be pedig...ő is szocialista volt. Errol szemermetesen mingig elfedledkeztek.nemzeti szocialista.
Vajon Hitler olvasott e marxot? Mert a tobbi akit kienelsz mint azon a csecsen nott fel
felső határ nincs 2018.05.13. 12:23:02
math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.13. 12:28:59
math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.13. 12:29:37
math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.13. 12:31:03
sóhegy049 2018.05.13. 12:31:37
Aki itt háborog, nyomatja a népnemzeti lózungokat és a kreált jelzőket, nos ezek nem azok a fideszesek, akik voltak a kezdetekkor, igaz a fidesz maga sem az. Ez most a mérsékelt ex-jobbik 2.0!
math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.13. 12:47:52
ja, mint a "haza nem lehet ellenzékben" csuti geci is kussolt. ja nem!
math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.13. 12:48:42
math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.13. 12:49:28
csobi2011 2018.05.13. 12:49:37
math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.13. 12:51:00
math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.13. 12:52:16
felső határ nincs 2018.05.13. 12:53:19
A lipsik is csak voltak, mint a leanderhegyiek.
math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.13. 12:54:28
akkor mit hisztizel itt, ha leköpdösik a papokat, te faszfej?! akkor vissza a sarokba, és kuss!
math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.13. 12:55:27
zokogjatok 2018.05.13. 12:57:14
Bizony, régebbi. Kérdés, hogy mondjuk pl. Kossuth mint liberális valóban vonult volna-e a melegmeneten, szükségesnek érezte volna-e, hogy az óvodások eldönthessék milyen neműek, illetve támogatta volna-e az északafrikaiak tömeges és kötelező betelepítését.
Vagy azért a régi liberalizmus azért mégsem egészen olyan volt, mint a mai lipsizmus.
felső határ nincs 2018.05.13. 12:58:19
Bár bátrabb lenne fradista ultrákat köpködni.
zokogjatok 2018.05.13. 13:01:48
math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.13. 13:03:28
1) Győr és Sopron valójában nem választókerület, különösen Sopron van nagyon sok faluval együtt egy választókerületben. Győr esetében nem sok falu csapódott a városhoz, ott nem is teljesített a Fidesz az országos eredmény felett
2) Mindkét városra igaz, hogy az értelmesebb rétegnek egy jelentős része külföldön dolgozik, és nem feltétlenül ment el szavazni.
Az országos trend, és minden felmérés totál egyértelműen mutatja, hogy a Fideszre a parasztok, a képzetlenek a hülyék szavaztak. Kár vitatani.
math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.13. 13:06:38
ez lesz a te sorsod is:
firsttoknow.s3.amazonaws.com/wp-content/uploads/2016/01/Hitler1.jpg
felső határ nincs 2018.05.13. 13:08:34
Az illiberális demokrácia lesz nemsokára a legkeresettebb termék a világpiacon.
math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.13. 13:10:13
az ilyen faszok azok, akik nemzeti homogenitásról beszélnek, és a sokszínűséget utálják, aztán nyüszítenek, amikor báncsák a magyarokat Ukrajnában és Romániában.
ti vagytok ezek a kétszínű, elvtelen pszichopata patkányok, akiknek a kisebbségek joga csak akkor érdekes, ha ti vagytok a kisebbség.
de pont az ilyen elvtelen patkányok azok, akiket leszarunk, amikor kisebbségben nyüszítenek. tessék akkor elvszerűnek lenni, amikor nem vagytok kisebbségben! ha akkor nem vagytok elvszerűek, akkor hiába nyüszítetek, mindenki belétek fog rúgni kisebbségben.
csobi2011 2018.05.13. 13:11:06
math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.13. 13:11:35
Akkor remélem, leköpködnek még nagyon sokszor az életben, megérdemled, te pszichopata patkány!
math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.13. 13:12:15
math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.13. 13:15:31
hvg.hu/itthon/20180512_Orban_Viktor_Brusszel_Europa
Egy segílykén ingyenélő pszichopata senki nem keresett a világban.
felső határ nincs 2018.05.13. 13:17:03
Van 1,5 évük a választásig, amin ismét tarolunk.
math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.13. 13:17:15
math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.13. 13:18:54
index.hu/gazdasag/2018/05/11/eu_gdp/
Hitlerrel szemben titeket 2 perc alatt bombáznak szarrá.
math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.13. 13:20:43
www.napi.hu/magyar_gazdasag/megduplazta_a_multiknak_adott_tamogatast_az_orban-kormany.656027.html
felső határ nincs 2018.05.13. 13:22:10
S azt is hogyan a lipsikkel, migrikkel.
math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.13. 13:39:23
mármint, hogy szidja, és leszopja őket. magyarul, Orbán egy hazudós kurva.
btw. nehogy azt hidd, hogy a multik, vagy az EU politikusai ne tudnák, hogy kell egy egy olyan repedtsarkú kurvával bánni, mint Orbán!
math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.13. 13:41:07
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.05.13. 13:42:16
csobi2011 2018.05.13. 13:42:40
math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.13. 13:42:40
math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.13. 13:43:27
math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.13. 13:46:05
Weber itt helyreteszi Orbánt
hvg.hu/itthon/20180512_Orban_Viktor_Brusszel_Europa
nem látom, hogy Orbán hol teszi helyre Webert. legfeljebb magyarázkodást látok a lakájmédiától, és Orbanisztántól, de nem kemény helyretevést.
Orbán behúzta a farkát. ja, olyan nincs neki, mert csak egy ostoba bárcás kurva.
na mindegy.
math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.13. 13:47:32
Scott Tenorman Must Die 2018.05.13. 13:49:36
Scott Tenorman Must Die 2018.05.13. 13:55:03
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.05.13. 13:55:20
Attilajukkaja 2018.05.13. 14:22:13
" a régi liberalizmus azért mégsem egészen olyan volt, mint a mai lipsizmus"
Te is jól tudod, hogy az idők változnak. Lipsizmus pedig nem létezik, csak egy fideszes szitokszó. Liberalizmus nélkül nem lenne haladás, előremenetel, újítások, szabadság. És felesleges azzal próbálkozni, hogy visszaforgassátok az idő kerekét. Egy darabig persze úgy néz ki, hogy ez lehetséges, de valójában kontraproduktív.
math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.13. 15:24:08
"Na butuskám, most egy kicsit magadra hagylak hőbörögni, elmegyek kirándulni a gyerekeimmel, gondolom te maradsz egész nap hőbörögni."
Nézd, nem szép dolog, hogy beszöktél a táborba leszopni egy cserkészfiút, de legalább ne dicsekedj vele!:)
math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.13. 15:25:25
bkkzol 2018.05.13. 15:27:27
Pár szét b...szott fejű siheder hőbörög, a konc mellől kiesettek meg adják hozzá az "alapzajt".
sóhegy049 2018.05.13. 16:37:55
Talán, mert semmi keresnivalója a Parlamentben az egyháznak, ugyanúgy, mint a templomokban sem lenne helye a politikának.
Tehát én sem vagyok rájuk kíváncsi.
Gondolom, hogy adta az összes közszolgálati és a közszolgálati tv2 is?! :-P
felső határ nincs 2018.05.13. 16:43:38
Magyar ember ne viseljen baseball sapkát 2018.05.13. 16:59:56
A szöveg viszont ocsmány.
bkkzol 2018.05.13. 17:17:58
A templomokban mindig lesz nyiltan vagy burkoltan politizálás. Évszázadok óta így van. A Vatikán és dolgozói is folyamatosan politizálnak az érdeküknek megfeleően.
Andy73 2018.05.13. 17:37:23
Persze, mert ha netán a böszme alakíthatott volna ismét kormányt, akkor a blogger szerint nyilván nagyon helyesen tették volna az egyházi vezetők is, ha elmennek a parlament alakuló ülésére. Mert a blogger szerint a böszme kormánya nyilván sokkal pozitívabb megitélésű volt.
Hála Istennek, a választók nem így gondolják, ők zsinórban harmadszorra választották meg kétharmaddal Orbánt.
A blogger meg védi a köpködő kisebbséget, és a leköpködötteket hibáztatja.
Cycmen 2018.05.13. 17:55:33
TSandor Toth 2018.05.13. 19:07:41
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.05.13. 19:37:22
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.05.13. 19:38:51
Mikrobi 2018.05.13. 19:50:58
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.05.13. 20:21:02
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.05.13. 20:23:55
math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.13. 21:06:16
math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.13. 21:07:26
math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.13. 21:08:00
math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.13. 21:08:06
math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.13. 21:08:57
math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.13. 21:09:45
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.05.13. 21:15:21
math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.13. 21:21:39
de az.
"Az állam és a vallási közösségek különváltan működnek. "
Ha papok miséznek a parlamentben akkor a leghülyébb debil is felfogja, hogy együttműködnek, és nem külön.
" Ráadásul én a kereszténység szemszögéből nézem ezt az ügyet. Lévén ez egy keresztény blog. Legalább is szerintem. :) Sok keresztény szerint nem az"
Faszomat sem érdekli, Magyarország nem keresztény ország. Én se azzal jöttem, hogy a büdös papok takarodjanak a parlamentből, mert ateista szemmel nézem, hanem arra a kibaszott alaptörvényre hivatkoztam, te szerencsétlen!
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.05.13. 21:29:01
math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.13. 21:35:24
Mikrobi 2018.05.13. 21:41:08
Mikrobi 2018.05.13. 21:41:42
Scott Tenorman Must Die 2018.05.13. 21:43:02
Magyar ember ne viseljen baseball sapkát 2018.05.13. 21:43:52
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.05.13. 21:48:26
Scott Tenorman Must Die 2018.05.13. 22:01:01
Magyar ember ne viseljen baseball sapkát 2018.05.13. 22:21:37
math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.13. 23:00:27
magyarhirlap.hu/cikk/117559/Melto_modon_szeretne_a_FideszKDNP_megunnepelni_az_orszaggyules_alakulo_uleset
math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.13. 23:00:54
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.05.14. 06:48:04
math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.14. 07:14:25
1) Mari néni nem ártott senkinek.
2) Szerintem nem kellene neki sírni.
3) nem is miattam fog sírni.
4) De nézd meg a történelmet, mi történt olyankor, amikor egy egyházállami diktatúra elnyomta az embereket, aztán forradalommal bukott!
Amiről ez a post szól, az állítólag megtörtént, és bár nem helyes, de tényleg reális, hogy megtörténik. Az elnyomott, dühös emberek bosszút fognak állni.
math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.14. 07:15:59
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.05.14. 07:26:40
A többivel egyetértek. Erről már írtam is sokat
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.05.14. 07:29:20
Olvasd el ezeket.
math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.14. 08:13:17
Nem én fogom beverni a pofádat, mert én konkrétan megnézlek, és látom, hogy csak félig vagy hülye. Meg én nem verem be senki pofáját, legfeljebb, ha az életemet kell védeni. De lesznek, akik nem nézik meg, és beverik.
math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.14. 08:16:51
math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.14. 08:17:25
Cycmen 2018.05.14. 10:58:24
Ezt most nem sértésnek szántam, javaslat volt! Komolyan!
math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.14. 11:10:31
Ezt most nem sértésnek szántam, javaslat volt! Komolyan!
Andy73 2018.05.14. 15:08:55
Nem, nem ez történt. A parlament alakuló ülésére mentek, nem kormányülésre. A kettő teljesen más. Az új kormány még meg sem alakult, most hallgatják meg a miniszterjelölteket a bizottságok. Erről egyébként az index is tudósít. A parlament alakuló ülésén pedig ott volt az összes bejutott képviselő, nem csak a kormánypártiak, hanem az ellenzékiek is, akik szintén hívhattak vendégeket.
Tehát már a blogger kiindulási pontja is alapvetően téves.
Közben megnéztem néhány korábbi kommentet is, hátha valaki felhívta erre a blogger figyelmét. Nos, már az első hosszabb kommentben elmagyarázták neki, de a jelek szerint még mindig nem értette meg.
"ekrü 2018.05.12. 13:07:30
Remek példája ez az írás az áldozathibáztatásnak.Hát először is ,a három egyházi (református) vezetőt NEM azért támadták meg mert egyházi vezetők.Hanem azért mert a csőcselék vért akart látni és mindegy kiét.Ha történetesen jobbikos,MSZP stb.képviselő ment volna ki az ajtón ,bizony azokat is megtámadták volna.Nem véletlen,hogy ellenzéki párt vezetője sem ment ki a saját tüntetőiket üdvözölni.Továbbá azért sem hibáztatható senki,hogy ma Magyarországon úgy gondolta bárki is,hogy a demokráciába és a toleranciába bizony beletartozik az ,hogy ha valakit meghívnak a Parlament alakuló ülésére ,legyen az a kormány vagy az ellenzék vendége és teljesen mindegy,hogy milyen okból,annak bizony joga van ott részt venni és utána méltósággal távozni ,anélkül ,hogy őt bármilyen atrocitás érné.Szégyen ,hogy a cikk írója ezt a fajta viselkedést még mentegeti,és bizony szégyen,hogy az ellenzéki politikusok között egy se akadt aki elhatárolódott volna az esettől."
Scott Tenorman Must Die 2018.05.14. 15:21:32
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.05.14. 18:49:58
Andy73 2018.05.15. 11:08:57
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.05.15. 12:17:15
Andy73 2018.05.15. 13:23:32
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.05.15. 13:52:27
Te azt honnan tudod, hogy én imádom Merkelt?
t.csilla · http://blogjt.blog.hu/ 2018.05.16. 08:40:51
"Nem gondoltak arra, hogy ha ott megjelennek, és azonosulnak azzal a bűnnel, ami a kormány körbe lengi, akkor azzal magukra vonják azok haragját, akik azokat a bűnöket elítélik?"
Nem, én nem hiszem, hogy bárki is, aki részt vesz egy ilyen eseményen így gondolkodna (mert ha így gondolkodnának, akkor eleve el sem mennének:), vagyis a kettő eleve kizárja egymást).
Ilyenkor inkább az szokott lenni, hogy a "sátáni hordák" támadják a(z) (igaz)"keresztényeket", amivel ezzel is bizonyítják, hogy a helyes úton járnak. A "köpködők", akik elvileg "elítélik a kormány bűneit" (de ők is csak a kormányét, a sajátjukat már nem annyira) pedig nem fogják ezt átlátni, hogy pont ők azok, akik fenntartják ezt az ostoba identitást/entitást (ami majd a fejükre pottyant...).
Egy_nick 2018.05.16. 13:55:19
Cycmen 2018.05.16. 15:59:09
Ezt nem te döntöd el. Bementek annak ellenére hogy neked, nektek ez nem tetszik úgyhogy levonhatod a következtetést hogy egy nagy nulla vagy. Annál is inkább mert mentegeted a köpködőket. Nem vagy jobb náluk, ergo egy nagy nulla vagy. Vetted?
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.05.16. 17:32:02
www.youtube.com/watch?v=OX7aA42PR8g&list=PLKnfmTQwNxhVEeHCm3eg23OsWqFBS0Exg
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.05.16. 18:23:23
Mert, hogy te jól látod?
math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.16. 22:40:08
"Hogy a hülyék szavaztak volna Orbánra? "
igen
"Akkor a németek vagy a svédek mennyire hülyék, hogy nem kergetik el azokat a vezetőket, akik csomó ingyenélőt telepítenek az országukba?"
nem hülyék, te vagy a hülye.
" Én elismerem, hogy a fideszesek lopnak. De talán a gyurcsányék nem loptak?"
nagyságrendekkel kevesebbet. de te hülye vagy, hogy ezt felfog.
"olyan tolvajokat választunk, akik legalább nem akarják ide beengedni a világ nyomorultjait. Mert ezek a „nyomorultak” 800 eurós havidíjat fognak kapni a Magyar Államtól"
Ez nem igaz. És az sem, hogy Orbán ne engedne be bevándorlókat.
Te iszonyat hülye vagy, nagyjából minden hülyeséget beszopsz, és minden hazugságot elhiszel a Fidesztől.
math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.16. 22:40:49
math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.16. 22:42:20
tradingeconomics.com/hungary/corruption-index
Attilajukkaja 2018.05.17. 12:11:33
Sokan szerettük a cikkedet és igazat adtunk neked. A többi néma csend ... :o)))
Attilajukkaja 2018.05.17. 12:23:14
Szia Nick!
"Hogy a hülyék szavaztak volna Orbánra?"
Nyilván nem. Először persze én is azt hittem, de aztán beláttam, hogy csak a félrevezettettek szavaztak rá vidéken. Eltekintve attól a kisebbségtől, akiknek anyagi hasznuk származott mindebből.
"Én elismerem, hogy a fideszesek lopnak. De talán a gyurcsányék nem loptak?"
De igen! Persze nem legalizálták a lopásaikat, ahogyan Orbán tette. Ezt azért fontos különbségnek tartom. Szerintem nem tudtak annyit lopni.
"az összes politikus lop, pontosabban: mindenki lop, aki csak teheti."
Szerintem megragadtad a magyar lélek rejtelmeinek lényegét. Mivel nálunk a nagy többség szeret lopni, ezért logikus, hogy a legnagyobb tolvajt választja meg Vezírnek.
"Egyszerűen ilyen a demokratikus-liberális rendszer."
Ezt te sem gondolod komolyan. :o))))))
Mintha nem éppen a demokrácia tudná a legjobban megakadályozni az ilyesmit.
Korrupció persze mindenhol létezik, de a demokratikus államokra a legkevésbé jellemző.
Egy_nick 2018.05.20. 08:32:37
Attilajukkaja 2018.05.21. 14:05:44
"Én is belemennék. Hiszen mikor az életben kereshetnék annyi pénzt?"
Ez valóban óriási dilemma.
De ha parlamenti képviselő lennél, akkor nem éhbérért dolgoznál, ahogy a magyarok többsége teszi. Ha nem ezért fizetünk a képviselőinknek ekkora tiszteletdíjat havonta, plusz a kiegészítő járulékokat, akkor miért?
"MINDENKI korrupt, akinek van esze."
Valóban. én is az vagyok, amikor az ablakos egy fél óra munkáért 48 ezret kér, de számla nélkül 35-ből "megúszhatom". Egy bizonyos szintű korrupció beépült a hétköznapjainkba. Sajnos. De van az a szintű korrupció, ami még nálam is kiveri a biztosítékot. Gondolom, nem kell részleteznem, hogy mire gondolok.
"helyesen abból indultam ki, hogy mindenki korrupt, tehát a Fidesz is meg Gyurcsányék is. Ilyen az emberi természet."
Ha ilyennek nevelik. Manapság a tízparancsolatot dörgölik az ember orra alá, ráadásul olyanok, akik azt nyíltan megszegik nap mint nap. Még veled is elhitették, hogy a hazudozás és a lopás egy természetes emberi vonás.
"Az viszont nem mindegy, hogy valaki be akarja-e engedni a migránsokat, vagy nem."
Ez sajnos nem akarat kérdése. Lehet azzal manipulálni a buta embereket, hogy ide aztán nem engedünk be senkit, még a "gránit szilárdságú" Alaptörvénybe is be lehet venni, ... de a valóság persze teljesen más. Jól tudod, Orbán hány ezer idegent engedett be az elmúlt pár évben Magyarországra.
"Orbán azért nyert, mert eltalálta az emberek gondolkodásmódját. Igen, az emberek inkább lelőnék a migránsokat"
Az embereket Orbán jól megvezette. Ráadásul törvénytelen, manipulatív eszközökkel. Még Göbbels is megnyalta volna a szája szélét, ha ezt látta volna. Nem ismerek Orbánnál aljasabb politikust az elmúlt 35 évből!
"minthogy azt tapasztalják, hogy még egy termálfürdőbe se mehetnek, mert muszlim asszonyok egész ruhába fogják magukat a vízben áztatni. "
Kik is tapasztalják ezt nálunk? :o)))))
Talán a ránk maradt török fürdőkben láttál ilyet?
Amúgy meg mit nekünk szegénység, gyerekéhezés, korai halálozás, középkori oktatás, magas öngyilkossági ráta, ha egyszer az átlagembernek visítva kell kirohannia majd egy fürdőből azért, mert egy beöltözött nőt lát a vízben! Nem igaz? A magyar ember már csak ilyen gyáva nyúl! :o)))
"Ki dicsérné meg a gyerekét, ha egy cigánnyal szűrné össze a levet? Pedig a cigányok, már a mi kultúránk részei."
Nyilván nem az, hiszen te sem fogadtad el őket.
"Aztán jöjjön ide valami muszlim?"
Hosszú évek óta kb. 40 ezer muszlimmal élsz együtt Magyarországon. És most 1-2 ezertől kakiltál be ennyire büdösen?
"Orbán az egyedüli ember, aki erre rájött és van bátorsága arra, hogy felvegye a harcot"
Ő az egyetlen, aki rájátszott a butuska magyarok félelmeire. Rájátszott és aljas módon kihasználta azt, miközben idegenek ezreit engedte be az országba, persze fű alatt, illetve a saját zsebére.
"Európa idióta (vagy még jobban lefizetett!!!) politikusaival. "
Na persze. Mindenki idióta, csak Orbán az állólámpa, mi?
Egy_nick 2018.05.23. 07:29:32
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.05.23. 07:41:18
Egy_nick 2018.05.23. 07:46:19
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.05.23. 07:47:19
Egy_nick 2018.05.23. 07:50:26
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.05.23. 07:51:44
Egy_nick 2018.05.23. 08:00:15
Ilyen hülyeséget nem gondolok. Miért akarsz a számba adni ilyen marhaságot? Így akarsz lejáratni? Hogy az iskolákban a cigány-gyerekek sokszor miért terrorizálják a jólnevelt gyerekeket, ezt nem tudom, és nem is akarom megfejteni. Ugyanúgy nem érdekel, hogy a tolvaj miért akar a kertemből lopni. Nem érdekel, nem is kell hogy érdekeljen, elég ha az ember sós puskával az ilyet seggbe lövi.
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.05.23. 15:17:03
"A láthatatlan elit célja az emberiség lezüllesztése!! ...
ha egy jól nevelt szlovák gyerek bekerül egy osztályba, ahol a többség cigány, akkor nem a cigány fog őhozzá alkalmazkodni, hanem neki kell a cigányhoz!! Csak a verekedések, a csúnya beszéd, ez van az ilyen iskolákban, a tanítók meg nem kapnak senkitől sem segítséget. Nem lehet a gyereket megverni, mert akkor az igazgató fog fenyegetőzni és a cigány is beküldi a nagyobb testvérét. Úgyhogy ez a lezüllesztési folyamat világosan látható!!
Mindezt természetesen demokratikusan fogják elérni...
De itt az EU elit célja nem a munkaerő, hanem a züllesztés, a lakóság lezüllesztése. Merkelné sem munkaerőt akar, hiszen miért Németország volt az utolsó EU állam, ahol a Kelet-európaiak szabadon vállalhattak munkát."
Egy_nick 2018.05.24. 08:28:53
Attilajukkaja 2018.05.24. 17:16:51
"A láthatatlan elit célja az emberiség lezüllesztése!!"
És ez pontosan mit jelent? Mert így csak egy nagy általánosságnak tűnik.
"nagyon is belepasszol az a afrikai Boko Haram ideológiája, amely az iskolát mint olyat is elítéli. Ez lenne Európában is!!"
Ilyen röhejes dolgot már régen hallottam. :o))))))
Azt viszont tapasztalom itthon, hogy egyre több iskolát átvesznek az egyházak, hogy beledöngessék a gyerekek fejébe az istenimádatot. Ezt például sokkal reálisabb veszélynek tartom itthon, mint a Boko Haramot!
"Hiszen Svédországban megszüntették a házi feladatokat, mivel a migráns gyerekek tömegesen nem csinálták meg."
Te tényleg elhiszed mindazt a zagyvaságot, amit leírsz vagy betűnként fizetnek érte?
Egy_nick 2018.05.25. 07:27:52
Én - mint kelet-szlovákiai általános iskolai tanító mást tapasztalok. Azt tapasztalom, hogy a gyerekek nagyobb része cigány. Ezt statisztikailag láthatatlan, ugyanis a szlovák törvények szerint csak azt lehet cigánynak beírni, aki saját magát is cigánynak vallja. De a cigányok közül csak a rendesebbje vallja be magáról hogy cigány, tehát az vallja magát cigánynak, akik jobb nevelésű. Az iskolák nem lezüllenek, hanem LEROHADNAK!! Persze azok a liberális törvények is ehhez hozzájárulnak, melyek szerint nem szabad a gyereket fölpofozni, sőt még megbuktatni sem ajánlatos, mert ez viszont az igazgatónak nem tetszik, meg persze a kollégáknak, akihez a bukott tanuló járna. Pedig engem is annak idején felpofoztak, és ma megköszönöm a tanítóimnak. Úgyhogy idióta az egész társadalom, amelynek a célja csak a lezüllesztés lehet. A lányom volt Angliában bébiszitter, az mondta, hogy reggel a gyerek felkészítése katasztrófa volt, mivel nem akarta a cipőjét felvenni, úgy kellett futkosni utána ahelyett, hogy egy enyhe seggre veréssel helyre lett volna billentve a kölyök pszichikuma. Hogy Magyarországon egyre több egyházi iskola van, az bizony áldás. Mert az egyházi iskolában a gyerek sokkal több jót tanul, mint az államiban. Ott komolyabban veszik a fegyelmezést még az erkölcsöt. Hogy tudsz olyan baromságot mondani, hogy az egyházi iskolákban beleverik a gyerek fejébe a vallást? Ez miért baj? Hiszen a médiák reggeltől az estéig ennek a fordítottját teszik, egy olyan szellemben mossák az emberek agyát, melynek lényege: élj a pillanatnak, mert nincs semmiféle unoverzális erkölcs. Ez nem lezüllesztés??????
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.05.25. 07:32:56
Attilajukkaja 2018.05.28. 16:18:05
"engem is annak idején felpofoztak, és ma megköszönöm a tanítóimnak"
Szerintem nem pofoztak eleget, ha te ennek örülsz a mai napig. Gondolom egy nagyon rossz gyerek lehettél és azért mentél tanárnak, hogy bosszút állhass a következő generáción. Egy normális pedagógus nem a gyermekek fizikai bántalmazásával okít! Egy anya vagy babysitter sem pofozkodással veszi rá a gyereket, hogy nyugodtan beköthesse a cipője fűzőjét. A magadfajtától mentsen meg az ég minden gyereket!!!!
"élj a pillanatnak, mert nincs semmiféle unoverzális erkölcs"
Köszi az ilyen "okostanácsokat"! Csak azt nem értem, hogy egy ilyen brutális, agresszív ember, hogy maradhatott meg tanárként!
Egy_nick 2018.05.29. 22:31:14
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.05.30. 06:50:16
Attilajukkaja 2018.05.30. 12:25:36
"Te még a Bibliát sem ismered?"
Miből gondolod? Mert szerinted benne foglaltatik a gyerekek verése?
"Nagyon egy puhány vagy!!"
Meglehet. Tényleg az lehetek, ha nem pártolom a gyerekek fizikai bántalmazását az iskolákban. Szerintem az a jó pedagógus, aki nem pofonokkal veri bele a gyerekekbe a tudást. Gondolom, te ezt nem nagyon érted, mert te nagyon mácsó vagy.
"Téged kéne tanítónak betenni cigánygyerekek közé"
Szívesen vállalnám, ha ez lenne a mesterségem.
"Nem hallottál a nagyszüleidtől arról, hogy még annak szülei is milyen verésekkel fegyelmezték a gyerekeket?"
Hallottam a nagymamámtól. hogy annak idején milyen brutálisan bántak a gyerekekkel az iskolákban. Körmösökről és felpofozásokról mesélt, ... pedig csak 4 elemije volt.
Arról is mesélt, milyen más szörnyűségekben volt része annak idején.
Örülök, hogy vége annak a világnak!
"csak most divat, hogy egy gyereknek nem szabad pofont lekeverni."
Sajnálom, hogy ilyen "borzalmas" időket kell átélned, és nem verheted meg akárki gyerekét.
"Ilyen embereket aztán majd a muszlimok megesznek reggelire."
Ne röhögtess, Pubi! :o)))))))
Egy_nick 2018.05.31. 09:39:52
"
Ne vond el a gyermektől a fenyítéket; ha megvered őt vesszővel, meg nem hal. Te vesszővel vered meg őt: és az ő lelkét a pokolból ragadod ki." Példabeszédek 23:13,14)
Egy_nick 2018.05.31. 10:03:19
Attilajukkaja 2018.05.31. 21:41:50
"Ne vond el a gyermektől a fenyítéket; ha megvered őt vesszővel, meg nem hal. Te vesszővel vered meg őt: és az ő lelkét a pokolból ragadod ki." Példabeszédek 23:13,14)"
Látszik, hogy téged nem vertek eleget, csak sokat. A Biblia pedig csak néhány embernek fontos, a legtöbbünknek már nem, mert elavult. Bocsi!
endike · http://barathendre.wordpress.com/ 2018.06.17. 21:38:19
amúgy azon szoktam gondolkodni hogy a mai egyházak, papok valójában rosszabbak mint jézus korában a farizeusok. pedig azokról is súlyos véleménye volt jézusnak...
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.06.23. 17:03:19
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.06.23. 17:06:29
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.06.23. 18:13:43
És akkor sorban a válaszok a kérdésekre:
1. Nem tudom. Csak itt éltem eddig. De a politika és a gazdaság mindenhol ugyanazokon az alapokon nyugszik
2. Semennyit
3. Igen
4. Nem tudom. Kérdezd meg a környezetemet.
5,6. Semmi. deista vagyok.