"Majdnem minden tudásunkért azoknak tartozunk, akik nem értettek egyet, és nem azoknak, akik igen" (Charles Caleb Colton)

6

2018/04/10. - írta: sefatias

Ma hat éve, hogy kiraktam az első posztomat ezen a blogon. Tehát hat éves lett. Ez alatt a hat év alatt ezen a blogon 390 posztot írtam, és két másikon még 35-öt. Elég jó termés. Az olvasottságra nem lehet panasz, hiszen pont a mai szülinapon jött majd négyezer olvasó. Valamiért az index szereti amit csinálok, hiszen havonta egyszer kikerülök az index2-re, ami alaposan megdobja az olvasottságomat. Volt olyan hétvége, amikor két poszttal is kint voltam. A hat év alatt kinyomtam majd 13000 kommentet, csak a blog.hu-s rendszeren belül. Van 72 követőm, és hat év alatt majd négyszázezer oldalletöltést produkáltak az olvasók.

letoltes.png

A legolvasottabb posztom a menekültekről írt lett a közel 45000 olvasóval. A második a paráznaságról szól, ami azóta is népszerű, mert folyamatosan emelkedik az olvasottsága, míg más posztok olvasottsága már ritkán emelkedik. A harmadik legolvasottabb posztom a nagy botrányt kavart Wc papiros. A következő két legnézettebb posztom a melós blogomon van, ahol a munkáimat lehet látni. Az a blog is már három éves.

Szóval, mindent összevetve elég termékeny voltam, és a bicskanyitogató stílusomnak köszönhetően elég népszerű is. 

Címkék: blog
13 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://sefatias.blog.hu/api/trackback/id/tr4013824378

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

keresemazutam 2018.04.10. 20:37:34

Az a fantasztikus, hogy ezek melett, a szerénységedet is sikerűlt megőrizned! Csak így tovább...Gratulálok!

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.04.10. 20:39:58

@keresemazutam: hát igen. Az ember vigyázzon a jó tulajdonságaira. És a szerénység az jó. Vigyázok is rá, hogy az maradjak :)

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.04.11. 07:00:50

@keresemazutam: “Most kell szerénynek lenni. Most van mire.” (Orbán Viktor)

Hagrid 2018.04.15. 14:30:35

Gratulálok az évfordulóhoz! :-)

Arról nincs esetleg infód, hogy a tagok adatait miért kérik be gyülekezetenként? A hetekben folyik ez, kormányzati kérésre hivatkoznak...

Hagrid 2018.04.19. 11:19:22

@Marci kérdez: Köszi! Ezt kerestem. Rokon ijedt meg az egésztől. Merev hívő, de nem hülye...Elmondom neki, mi ez és miért ne írja alá. :D

2018.04.19. 19:40:00

@Hagrid:
Nagyon szívesen. :-)
Amúgy megy ez az adatfrissítési kérelemhullám egy ideje minden szálon az új EU-s törvény miatt. Én például kaptam már az Auchan kártyámtól kezdve egészen a port.hu-ig e-mailt ez ügyben. Arra azért kíváncsi leszek, hogy a vallási szervezetek hogy fogják ezt megoldani a volt tagokkal, és a régen nem látott testvéreikkel.

t.csilla · http://blogjt.blog.hu/ 2018.05.03. 21:14:59

@Marci kérdez: Megoldják :) ...majd lesz egy újabb lex számukra, ha már nem kivételek alóla....

Vértes László · http://kozlogika.blogspot.hu/ 2018.05.05. 15:32:02

Nem minden a látogatottság. Ebédelj Joe Büféjében: tízmillió légy nem tévedhet!

2018.05.06. 07:22:49

@Vértes László:
Te most tényleg azt írtad, hogy mi veled, és a többi ide látogató olvasóval együtt legyek vagyunk, akik immár hat éve jövünk ide szart enni?

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.05.06. 21:39:04

@Marci kérdez: Hát valami hasonló. Szerintem azért fikázza a látogatottságot, mert féltékeny :D

2018.05.07. 19:19:27

@sefatias:
Most megnéztem az aktivitását, és szinte csak nálad kommentelt. A saját írásait nemigazán olvassák, így talán a te hátadon akar felkapaszkodni szegénykém, mert itt van olvasottság? Komoly ember lehet. :-D

a századik juh 2018.07.31. 17:01:54

Szega Sefa. Szeretnélek megkérni, hogy amennyiben van még helye ilyen jellegű híreknek a blogodon, megosztanád-e a NAIH levelét, amelyben közlik, hogy vizsgálat indult Jehova Tanúi ellen az adatvédelmi nyilatkozatuk miatt? A blogomon olvashatod.
süti beállítások módosítása