"Majdnem minden tudásunkért azoknak tartozunk, akik nem értettek egyet, és nem azoknak, akik igen" (Charles Caleb Colton)

Az kiabál, akinek a háza ég?

2017/02/14. - írta: sefatias

Ahogy az elmúlt néhány posztomból kiderült, eléggé ellene vagyok annak a hisztinek, ami a keresztény értékek elleni globális támadásról szól. Egyrészt még soha sehol nem tapasztaltam, hogy bármilyen támadás érte volna ezeket az értékeket. Azt viszont igen, hogy ezen értékek sárba tiprása komoly kárt okoz a kereszténységnek. Na nem arról van szó, hogy ateista személyek homoszexualitása, vagy vallástalan,nem hívő emberek bűnei árthatnának a keresztény értékeknek. Egy nőcsábász, gyermekeivel kapcsolatban felelőtlen, keresztény értékeket megtagadó ember nem tud ártani a keresztény értékeknek. Számomra a keresztény értékek elleni harc olyan mintha azt mondanánk, hogy az őserdő felett százméterekkel elzúgó repülőgép ellen, hatásos az ettől a jelenségtől megijedő bennszülöttek, nyíl, kő és lándzsa zápora.

Aki attól fél, hogy a magasban szálló repülőgépnek ártani tud egy feldobott kavics, az olyan ügyből csinál problémát, ami nem is létezik.

Ám ez nem jelenti azt, hogy a kereszténység ne lenne egyre jobban befeketítve. Nem jelenti azt, hogy a kereszténység szó hallatán ne lenne egyre több embernek sötét gondolata. Ám ennek nem oka egy kívülről jött támadás. A kereszténység rossz hírének nem az antikrisztus, vagy a gonosz, liberális  keresztényértékellenes liga az oka, hanem maga a kereszténység. Valljuk be: a kereszténységnek eddig a kereszténység okozta a legtöbb kárt. Az elmúlt évszázadok történelme mára a kereszténység alkalmatlanságáról tanúskodik. A kereszténységhez köthető borzalmak megbízhatatlanná tették, és azok akik ellene vannak nem a keresztény értékek ellen harcolnak, hanem az ellen, hogy nehogy még egyszer akkora hatalma legyen a keresztény vallásoknak, hogy azzal milliók életét tudja tönkretenni.

Az hogy ma sokak számára nem szimpatikus a kereszténység, az nem a Jézus által hirdetett értékek kudarca, hanem  a Mózes és Jézus székébe ülő, arra teljesen alkalmatlan, Jézus értékeit sárba tipró keresztény vezetők hibája. A kereszténység kudarcot vallott abban az erőfeszítésében, hogy elhozza a világnak a megváltást. Valójában inkább undort keltett az ezirányú erőfeszítései miatt. Sokan egyetértenek Voltaire szavaival, amit a keresztény vallásokra alkalmazott: "tipord el a gyalázatost!"

kepmutato-pap.jpg

Mégis mi az oka annak, hogy egyre hangosabb a keresztény értékek elleni támadás miatti siránkozás? Szerintem(!!!!) arról van szó, hogy jó néhány keresztény vezető érzi, hogy kudarcot vallottak a keresztény értékek alkalmazásában. Érzik, hogy a kereszténység történelme hemzseg a kudarcoktól. Ám ahelyett, hogy szembenéznének a valósággal, és elismernék, hogy a keresztény vallások kudarca az elmúlt évszázadok kereszténységének köszönhető, inkább bűnbakot keresnek, akire ráolvassák a saját bűnüket, aztán kizavarják a pusztába Azazelnek, csakhogy ne kelljen többet szembesülni vele. Ám a bűnök elmismásolása nemhogy segíteni nem fog a kereszténység megerősödésében, hanem pont ellenkezőleg. Ugyanazt fogja elérni mint a különböző vallások pedofil botrányainak elmismásolása. Egy ideig segít, de csak azért, hogy utána még nagyobb botrányt okozva ássa alá a kereszténység maradék tekintélyét.

A kereszténység és a keresztény politika bűnbak keresése semmi másra nem jó, mint hamis ellenségkép gyártásra, amely ugyan elmegy a valóság mellett, és semmilyen problémát nem old meg, de arra jó, hogy a tudatlan, befolyásolható tömeget egy közös célért küzdő, irányítható masszává alakítsa.

Úgy látom, hogy a keresztény értékek elleni támadás feletti siránkozás pontosan igazolja az "az kiabál, akinek a háza ég" elvet. Azok keresnek a legjobban bűnbakot a kereszténység hanyatlása miatt, akik a leginkább felelősek érte.

Eközben a keresztény értékek köszönik jól vannak. Bárki alkalmazhatja őket büntetlenűl

106 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://sefatias.blog.hu/api/trackback/id/tr3412256080

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pan Modry 2017.02.15. 12:27:48

Az a helyzet hogy akik a kereszteny ertekek elleni tamadasokrol legjobban kiabal eppen azok szegik meg legjobban a kereszteny ertekeket.

A kereszteny ertekek moge bujva krealnak ellenseget azokbol akik felszolalnak az ellen hogy meglopjak a kozosseget.
Kereszteny ertekek moge bujva szitanak gyuloletet mindenki ellen aki akarmirol maskepp gondolkodik.
Kereszteny ertekek moge bujva abuzalnak gyerekeket.
Kereszteny ertekek moge bujva terjesztenek politikai propagandat....

es meg a lista tovabb folytathato.

Ballib cenzúrázók réme 24 2017.02.15. 12:51:01

Méghogy diktatúra, meg baloldali, liberális politikusok karaktergyilkossága.
Ugyanmár.

"Az kiabál, akinek a háza ég?
...

Ám ez nem jelenti azt, hogy a ballibek ne lenne egyre jobban befeketítve. Nem jelenti azt, hogy a liberális, baloldali szó hallatán ne lenne egyre több embernek sötét gondolata. Ám ennek nem oka egy kívülről jött támadás. A ballibek rossz hírének nem az Orbán , vagy a gonosz, jobboldali keresztény liga az oka, hanem maga a baloldali és liberális közösség. Valljuk be: a liberalizmusnak, és baloldaliságnak eddig a ballib horda okozta a legtöbb kárt. Az elmúlt évszázadok történelme mára a ballib dogmák alkalmatlanságáról tanúskodik.

....."

Ballib cenzúrázók réme 24 2017.02.15. 13:03:01

@sefatias:

Vicces vagy ..
Összehozod ezt a szart, és a görbe tükröt nem érted ?
Ne adj isten fel is vagy cseppet háborodva... :DDD

De válaszolok szívesen.

Ballibek alatt azt a kommmuista csökevényt értem, ami és akik a kommunista diktatúra útmutatásai alapján, módszeresen kiszerették volna irtania kereszténységet az országból az MSZMP regnálása alatt. Megalázva, ellehetetlenítve és lejáratva azt.

Ugyan nem jártak skerrel, de az ballib agymosás sok embernél érezhető utóhatásaként, vannak akik máig a keresztények lelkes szapulásában érzik az egyetlen örömforrást. Ezek rendszerint a ballib szavazótábor szerves részeit alkotják ma is.

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2017.02.15. 13:05:31

@Ballib cenzúrázók réme 24: úgy érzed nem jogos az a kritika, amellyel keresztényként, a kereszténységet kritizálom?

Ballib cenzúrázók réme 24 2017.02.15. 13:11:19

@sefatias:

Nem tudhatom.
Én természetesen ballib vagyok veled ellentétben aki ugye keresztény, ezért én itt gyakoroltam önkritikát.
Ezért tehettem meg.
Mert te ugye mély keresztényként szapulod a keresztényeket, mert ilyen becsületes srác vagy.
Én meg ballibként önostorozom magunkat itt.
Ilyen frankó a világ, és látjuk saját hibáinkat mindörökké ámen.

Vagy pedig hazudsz.

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2017.02.15. 13:13:58

@Ballib cenzúrázók réme 24: talán ha nyugodtabban, és nem csak a támadásra összpontosítva, kokrétabban írnál, akkor lehet, hogy beszélgetni is tudnánk. Mit értesz mély keresztény és ballib alatt?

Bobby Newmark 2017.02.15. 13:15:35

@sefatias: Egy aljadék szarfaszú bértrolltól ne nagyon várj mást...

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.02.15. 13:18:10

Tévedsz. A kereszténységnek nem képes ártani az, hogy a keresztények bűnt követnek el.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.02.15. 13:21:14

@Pan Modry:

Ez csupa kitalált dolog.

"A kereszteny ertekek moge bujva krealnak ellenseget azokbol akik felszolalnak az ellen hogy meglopjak a kozosseget."

Nem igaz.

"Kereszteny ertekek moge bujva szitanak gyuloletet mindenki ellen aki akarmirol maskepp gondolkodik."

Nem igaz.

"Kereszteny ertekek moge bujva abuzalnak gyerekeket."

Nem igaz.

"Kereszteny ertekek moge bujva terjesztenek politikai propagandat...."

Ez igaz, de ebben semmi gond nincs: a keresztény emberek nagy részét érdekli a közélet,

Ballib cenzúrázók réme 24 2017.02.15. 13:22:10

@sefatias:

Nézd..

Aki azt hazudja, hogy nem folyt módszeres keresztényüldözés, az MSZMP vezette kommmunista diktatúrában, azzal nincs min vitázni.

Akkor se kerezsténynek hazudja magát praktikus okokból.

szabadsag.ro/-/a-vallasszabadsag-korlatozasa-es-az-egyhazak-uldozese-magyarorszagon-a-szovjet-tipusu-diktatura-idejen

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.02.15. 13:23:03

@sefatias:

Aki a kereszténység ellen van, annak mindegy, mindig lehet rosszat mondani bármire, ezeknek nem kell tény ehhez.

Aki meg nem ellensége a kereszténységnek, azt az ateista hecckampány nemigen befolyásolja.

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2017.02.15. 13:25:31

@Ballib cenzúrázók réme 24: én nem beszéltem keresztényüldözésről. Én keresztény ÉRTÉK üldözésről beszéltem. És nem múlt, hanem jelen időben. Egyébként én álltam bíróság előtt a kereszténységem miatt annak idején

Ballib cenzúrázók réme 24 2017.02.15. 13:25:59

@MaxVal BircaMan ELEMZŐ:

Most tényleg egy pedofilozó ballibnek magyarázod, hogy mi igaz és mi nem az ?

Majd a psoztíró egyetért vele, ha más nem is.

Megérteni viszont, soha nem fog semmit.

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2017.02.15. 13:27:55

@MaxVal BircaMan ELEMZŐ: akkor hellyel közzel egyetértünk. Keresztényként úgy gondolom, hogy a keresztény értékek örökérvényűek és támadhatatlan ok. Erről is írtam az elején, illetve az előző posztokban

martineden 2017.02.15. 13:30:29

@Ballib cenzúrázók réme 24: ,,Ballibek alatt azt a kommmuista csökevényt értem, ami és akik a kommunista diktatúra útmutatásai alapján, módszeresen kiszerették volna irtania kereszténységet az országból az MSZMP regnálása alatt. Megalázva, ellehetetlenítve és lejáratva azt.".. A fideszcsurhere, illetve a nagy g-re ngondolsz?

A Fejér megyei Rendőr-főkapitányság állambiztonsági szervének Orbán Viktorról 1982. májusában készített környezettanulmányából: „…esetenként öntelt, beképzelt, rátarti magatartást tanúsít...társaihoz való viszonyában néha képmutató, érdek centrikusság jellemzi. Képességeit közepesre értékelik…ideáljai a szellemi foglalkozást gyakorlók, ezek közül is azok, akik nyilvánosan szerepelnek. Középiskolában KISZ-tag volt, társadalmi megbízatásait megelégedésre végezte. Intenzitása mindenkori érdekeinek függvénye. Tudati fejlődését pozitív irányban jelentősen elősegítette apja sokrétű társadalmi elfoglaltsága, MSZMP tagsága. Az iskolában szervezett nemzeti és nemzetközi ünnepekre tudatosan és rendszeresen készült, azokon részt vett. Összességében társadalmi rendszerünkhöz hű fiatalnak jellemzik.”

Ballib cenzúrázók réme 24 2017.02.15. 13:30:59

@sefatias:

Egészen Rákosi óta napjainkig minden ballib közíró rendszeresen támadja a keresztény értétkeket.

Te még nem olvastál pl TWA-t ?

Ez a dolguk, és a cél a keresztények felszámolása végérvényesen.
Ahogyan neked is, csak belüről, legalábbis látszatra.

Ballib cenzúrázók réme 24 2017.02.15. 13:34:04

@martineden:

Volt akit bezserveztek és jelentéseket is készített.
A neve Gyurcsány Ferenc, aki a Dialógus csoportról jelentgetett Pécsett.
Amiért cserébe az MSZMP KB leszólt az egyetemi tanárainak a vizsgáira.
www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA

Ezzel szemben Orbán lakására 86-ban lehallgató berendezést szereltek (úgy látszik a 82-es jelentés nem volt meggyőző eléggé..):
mandiner.hu/cikk/20120405_viktoria_akcio_lehallgattak_es_megfigyeltek_orbant_es_feleseget
A jelentésekből kiderül, hogy Orbánt 1982-ben megkísérelték beszervezni: „Dr. Orbánt 1982-ben beszervezési céllal tanulmányozta a BM III/III-2 Osztálya, de beszervezésétől el álltak.” Orbán felesége, az ügyvédjelölt Lévai Anikó ellen „Bojtár” fedőnévvel folytattak nyomozást. A házaspárt megfigyelték, otthonukba 1986. augusztus 28-án lehallgató berendezést („3/a rendszabályt”) telepítettek.

rasztaszív 2017.02.15. 13:37:34

@Ballib cenzúrázók réme 24: akkor lenne igazad,ha a parazitizmus keresztény érték lenne.a valódi keresztény érték viszont maga a Tanítás,amit éppen a római rabszolgatartók ferdítettek el.a valódi keresztény értékeket senki nem támadja,csak a parazitizmust.

martineden 2017.02.15. 13:38:54

@Ballib cenzúrázók réme 24:
Nézd..

Aki azt hazudja, hogy nem folyt módszeres népelnyomás és üldözés, a keresztény egyház által támogatott diktatúrákban az elmúlt több mint 2000 év alatt, azzal nincs min vitázni.

Akkor se ha kereszténynek hazudja magát praktikus okokból.

Ballib cenzúrázók réme 24 2017.02.15. 13:42:05

@rasztaszív:

Óriási mázli, hogy minden ember, így a keresztény is esendő.

Máskülönben a kereszténység már rég megszünt volna önként.
Hisz csak ez a tett elégítette volna ki, a másik orcánk odatartásaként azokat, aki kővel dobálnak.

talgaby 2017.02.15. 13:43:28

@sefatias: Mivel látom, még nem bukkantál ebbe bele, megpróbálok segíteni.

Ez a bejegyzés felkerült elég magas helyen az Index blogketrecébe.

Ebből egyenesen következik, hogy kommentelni fog benne Ballib cenzúrázók réme (aki megesküdnék, pár hete még csak 19-nél járt…). Teljesen mindegy, hogy miről írsz: vallásról, elektromos kisautókról, pónilovakról, ő kommentelni fog. És mindig ugyanaz a lényege: egy nehezen értelmezhető agresszív hangvételű szóömleny, amiben véletlenszerűen ott vannak a „ballib”, „liberális” és hasonló szavak.
Ha nem érted, hogy mi köze van a bejegyzésedhez, ne aggódj, mert sem ő, sem mi (akik már hozzászoktunk) nem tudjuk. De a legtöbb olvasó már megszokta. Akad egy, aki már egész jól parodizálja.

rasztaszív 2017.02.15. 13:43:45

@Ballib cenzúrázók réme 24: a Tanítás kiforgatása nem esendőség volt,hanem számító gonoszság.

martineden 2017.02.15. 13:44:29

@Ballib cenzúrázók réme 24:,, 4444 gyermeket molesztálták az ausztrál papok az utóbbi 30 évben
Sokkoló adatokat tett közzé Ausztráliában egy speciális vizsgálóbizottság, ami a katolikus egyház intézményeiben elkövetett gyermekmolesztálásokat vizsgálta. A publikált adatok szerint az ország katolikus papjainak hét százalékát vádolták meg gyerekmolesztálással 1950 óta, és csak az utóbbi harminc évben 4444 gyermeket zaklattak szexuálisan, írja a Guardian.
A vizsgálatok már négy éve folynak, és az eredmények alapján egyes egyházkerületekben a papok 15, de van, ahol 40 százaléka követhetett el molesztálást és erőszakot. Az áldozatok átlagéletkort tekintve 10,5 éves lányok és 11,6 éves fiúk voltak.
1900 elkövetőt azonosítottak már, de még mindig van 500 személy, akiknek a kiléte ismeretlen. Az elkövetők 32 százaléka szerzetes, 30 százaléka pap, 29 százaléka egyházi személy, öt százaléka pedig nővér volt.

Ballib cenzúrázók réme 24 2017.02.15. 13:45:01

@martineden:

A keresztény egyházak részéről ilyen tetteket csak és kizárólag akkor követtek el, mikor világi hatalommal is rendelkeztek az egyházak vezetői.

És ezen időkben a legkevésbé számított hogy ki keresztény, az egyházak vezetőinek meghatározásában, hisz számukra az elsődleges prioritás éppen a világi hatalom megtartása, bővítése volt.

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2017.02.15. 13:47:52

@talgaby: ne aggódj! :) sokadik alkalommal kerülök ki az indexre. Az elmúlt öt évben többször írtam olyanról a kereszténység kapcsán, amit olvasásra és ajánlására méltónak tartottak. Ezért nem ez az első eset, hogy érdemi vitára, beszélgetésre alkalmatlan emberek keverednek a blogomra.

Ballib cenzúrázók réme 24 2017.02.15. 13:48:48

@martineden:

Magyarországon viszont semmivel sem volt több pedofil pap arányaiban, mint pedofil MSZMP-s, vagy épp liberális szakállas bácsi.

rasztaszív 2017.02.15. 13:48:57

@Ballib cenzúrázók réme 24: tehát ki kell zárni őket a világi hatalomból.végre egyetértünk:)

Ballib cenzúrázók réme 24 2017.02.15. 13:52:44

@sefatias:

Ez egyébként igaz.
Vita soha nincs.

Viszont nem bizonyos emberek alkalmatlanok vitára, hanem bizonyos ideológiát képviselő emberek alkalmatlanok az egymással való kommunikációra.

Pl Pamut és Tibi, vagy épp talgaby soha nem tudott vitázni egyik keresztény jobboldali értéket valló emberrel sem.

Ahogyan te sem.

Viszont a közismert ballibekkel azonnal egy plattformra kerültél.
Gratulálok hozzá .. :)

Ballib cenzúrázók réme 24 2017.02.15. 13:54:22

@rasztaszív:

Az egyházakat igen.

A keresztényeket nem.

martineden 2017.02.15. 13:58:02

@Ballib cenzúrázók réme 24:
,,A jelentésekből kiderül, hogy Orbánt 1982-ben megkísérelték beszervezni: „Dr. Orbánt 1982-ben beszervezési céllal tanulmányozta a BM III/III-2 Osztálya, de beszervezésétől el álltak." aha,aztan jutalombol vilagutlevelet adtak neki es elinteztek, hogy nyugaton tanulhasson. Igen, ilyen volt a kadar korszak.

Ballib cenzúrázók réme 24 2017.02.15. 14:00:07

@martineden:

1989 szeptemberétől tanult külföldön.
Nem tudom halottad-e de volt az a rendszerváltásnak hívott izé.

martineden 2017.02.15. 14:02:19

@Ballib cenzúrázók réme 24: ,,A keresztény egyházak részéről ilyen tetteket csak és kizárólag akkor követtek el, mikor világi hatalommal is rendelkeztek az egyházak vezetői."...Szoval az elmult b2000 ev alatt mindig, kiveve a kommunizmust. Szerintem akkor se tartoztattak meg magukat, csak jobban vigyaztak a latszatra.

martineden 2017.02.15. 14:06:36

@Ballib cenzúrázók réme 24: Valami adat erre vonatkozolag?Se komcsikrol, se szakalas bacsikrol mnem hallottam egy-ket esettol eltekintve, de papokrol annal inkabb.Nem mellesleg, nem hogy csak pedofilok, de buzik is, mert 99%-ban kisfiukkal fajtalankodnak.

Ballib cenzúrázók réme 24 2017.02.15. 14:06:44

@martineden:

A hatalom birtoklása számára, nem szükségszerű, hogy emberiség elleni bűntetteket hajtson végre.
Viszont az emberiség elleni bűntettnek peremfeltétele a hatalom.

A keresztény egyházak hatalma alatt elkövetett gazemberségek aránya megeggyezett a többi uralkodó által elkövetett gonsoszsággal, hisz nem az ideológia határozta meg soha ezek tetteit, legfeljebb elbújtak mögé.

Ballib cenzúrázók réme 24 2017.02.15. 14:09:40

@martineden:

Megtennéd hogy te adsz a magyarországi papok által elkövetett borzalmakról előbb valamiféle statisztikát, csakhogy tudjam melyik állítást kell cáfoljam ?

Köszönöm !
Mert jelenleg ott tartassz, mint minden komcsi, hogy minden keresztény buzi pedofil.
Ezt nem gondolom oylyan állításnak amit cáfolni érdemes, boccs.

erkölcsi hulla 2017.02.15. 14:10:16

Ha választani lehet a keresztény álszent hit, ami a nyugatot jelképezi, és a keleti iszlámhit között akik szent követendő könyvében le van írva hogy ÖLJETEK meg mindenkit aki nem hódol be, (vagy ha nem tudod megölni, akkor várd ki amíg meggyengül aztán öld meg) akkor én az álszent kereszténységet választom, mivel még így is nagyságrendekkel emberségesebb mint az iszlám cancer.

És az iszlám nem kérdezi hogy most te hiteszegett keresztény vagy, esetleg hivhű katolikus, egyformán le fog fejezni, ha csak meglát, egyre megy neki a fehér ember.

Itt tartunk, hajrá jöjjenek a muszlimok, szegény menekültek, nem kell tőlük félni, kell a munkaerő. Az unokák már burkát fognak hordani, ha életben akarnak maradni.

Élet a hitel után · http://hitelkarosultak.blog.hu/ 2017.02.15. 14:13:33

@sefatias:

Hūlyeségeket írsz, konkrétumok nélkūl.

Keresztény embereket égettek El, kínoztak meg az ókorban, de a reformàció idején is. Most is egyre kevésbé lehet szabadon hitet gyakorolni.

Ràadàsul a sōtététségedet a témàban még jobban mutatja, hogy a kereszténységnek nem célja a "fōldi megvàltàs".
Az az iszlàm màr inkább...

Discipline 2017.02.15. 14:14:00

@erkölcsi hulla:
"akik szent követendő könyvében le van írva hogy ÖLJETEK meg mindenkit aki nem hódol be, (vagy ha nem tudod megölni, akkor várd ki amíg meggyengül aztán öld meg)"

Ezt légy szíves Korán-idézetekkel alátámasztani!

martineden 2017.02.15. 14:15:44

@Ballib cenzúrázók réme 24: ??1989 szeptemberétől tanult külföldön.
Nem tudom halottad-e de volt az a rendszerváltásnak hívott izé."....(1989. október 23-án, déli 12 óra 3 perc 28 másodperckor Szűrös Mátyás ideiglenes köztársasági elnök a Parlament egyik teraszáról kikiáltotta a harmadik magyar köztársaságot.)...szoval a nagy szelkakaks g meg joval elotte megkapta azt a bizonyos utlevelet.

Ballib cenzúrázók réme 24 2017.02.15. 14:16:03

@Discipline:

Tehát tisztáztuk a Korán nagyrésze valóban arról szól, hogy
iszlamallam.blog.hu/2015/09/13/tudta_hogy_a_koran_nagy_resze_onrol_szol
"a kafírokat be lehet csapni, kigúnyolni, összeesküvést szítani ellenük; végső soron meg lehet ölni, kínozni és egyéb kegyetlenségeket elkövetni ellenük."

Tisztáztuk, hogy 10%-a a muszlimoknak az Iszlám Államot és cáljait támogatja:
www.portfolio.hu/gazdasag/igy_szereti_az_arab_vilag_az_iszlam_allamot.222572.html

-------------------

www.hetek.hu/hit_es_ertekek/201508/kafirok_gyaurok_ellensegek

Mit mond a saria a a kafírokról? Két idevonatkozó idézet: „A kafírokkal szemben hajthatatlannak kell lenni, keményen kell fellépni ellenük, utálni kell őket, amíg el nem fogadják a Legmagasztosabb Allah által kirótt sorsot, mivel ez Allah rendeltetése.”

Az Allahért való gyűlöletet és Allahért való szeretetet Al Walaa wal Baraa-nak hívják, mely az iszlám etika és a saria alapelve. Egy muszlimnak gyűlölnie kell, amit Allah gyűlöl, és szeretnie, amit Allah szeret. Allah gyűlöli a kafírokat, következésképp a muzulmánok is ugyanígy tesznek.

„Allah és követői gyűlölik azokat [a kafírokat], akik bármiféle felhatalmazás nélkül vitáznak Allah jelei felől [a Korán verseiről]. Így pecsételi le Allah az arrogáns, lenéző szíveket.” [Korán 40:35]

A kafírokat ezért ki lehet gúnyolni: „Azon a napon [ítélet napján] a hívők ki fogják gúnyolni a kafírokat, miközben nászágyukon ülnek, és nézik őket. Vajon megkapták-e a kafírok a fizetségüket azért, amit cselekedtek?” [Korán 83:34] A kafírokat le is lehet fejezni: „Ha a csatamezőn találkoztok a kafírokkal, vágjátok le a fejüket, míg fölényesen le nem győztétek őket, majd fogjátok a rabokat, és szorosan kötözzétek meg őket.” [Korán 47:4]

A kafírok ellen szabad összeesküvést szőni: „Összeesküdnek ellened és cselszövést terveznek ellened [Mohamed ellen], ám én is összeesküdök ellenük, és cselszövést tervezek ellenük. Ezért viselkedj higgadtan a kafírokkal, és hagyd őket békén egy ideig.” [Korán 86:15]

A kafírokban szabad félelmet kelteni: „Ekkor a te Urad az Ő angyalaihoz szólt és ezt mondta: Veletek leszek. Adjatok erőt a hívőknek. Én pedig rettegést fogok kelteni a kafírok szívében, le fogom vágni a fejüket, és az ujjuk hegyét is.” [Korán 8:12]

Egy muzulmán számára egy kafír nem lehet barát: „A hívők ne barátkozzanak kafírokkal más hívők helyett! Akik mégis ezt teszik, elveszítik Allah védelmét, egyedül maradnak önnönmaguk védőiként. Allah figyelmeztet benneteket, hogy féljétek őt, hisz mindenki hozzá fog majd visszatérni.” [Korán 3:28]

A kafírok gonoszak: „És mondd: Ó, Uram, nálad keresek menedéket a gonoszok (kafírok) sugalmazásai elől. És nálad keresek menedéket, Uram, az ő jelenlétük elől.” [Korán 23:97]

A kafírok végül átkozottak is: „Meg lesznek átkozva, és ahol rájuk lelnek, ott megfogják és megölik őket. Allah ugyanezt tette azokkal is, akik előttük jöttek. És nem fogtok változást találni Allah megszokott eljárásaiban.” [Korán 33:61]

Ballib cenzúrázók réme 24 2017.02.15. 14:19:13

@martineden:

Való igaz.
86-89-ig nem akasztottak fel egyetlen MDF-est, Fidesz-est, vagy SZDSZ-est, a GYurcsány, Horn, Medgyessy, Kovács, Lendvai, ... féle MSZMP-s káderek.

Csak kb mindet lehallgatták megfigyelték azok közül akik nem voltak beszervezve.

Köszönjük.

És tényleg .. Orbánt két hónappal a rendszerváltás elött engedték külföldön tanulni, nem vetették börtönbe kétségtelen.. :DDD

martineden 2017.02.15. 14:19:37

@Ballib cenzúrázók réme 24:,, A keresztény egyházak hatalma alatt elkövetett gazemberségek aránya megeggyezett a többi uralkodó által elkövetett gonsoszsággal,"...ezen nem is vitatkozom.Az osszes elkovetett gazemberseg 50%at a kereszteny egyhaz kovette el. Jol latod.

Tompahawk · https://rohadtkunyho.blog.hu 2017.02.15. 14:20:26

Nekem a keresztény értékek közül csak a képmutatással, az önteltséggel, a gőggel és a rosszindulattal van bajom. A többit nem is tartom keresztény értéknek. A legtöbb (család, szeretet) sokkal ősibb, mint az első sámán.

martineden 2017.02.15. 14:21:42

@Ballib cenzúrázók réme 24: Miert adnek en. Becsatoltam egy buzi pedofil papokra vonatkozo irast es erre te szakallasbacsiztal. Szoval tamaszd ala ha tudsz ilyent tomegesen, en alatamsztottam a csuhasopk altal elkovetet gazembersegeket.

Ballib cenzúrázók réme 24 2017.02.15. 14:23:19

@martineden:

" Nem az ideológia határozta soha a (világi hatalom birtokosainak) tetteit, legfeljebb elbújtak mögé."

"Az osszes elkovetett gazemberseg 50%at a kereszteny egyhaz kovette el."

Látom a lényeg megmaradt.. :DDD

erkölcsi hulla 2017.02.15. 14:25:58

@Discipline: Tudod, nem nagyon tartok itthon koránt.
Ezzel még nem fogod bizonyítani senkinek hogy nem egy agresszív vallás az iszlám.
Olvastam valahol a neten is egy nagyon szép magyar elemzés idézetekkel is, objektívan, gyűlölködés nélkül, de nincs kedvem csak a kedvedért megkeresni.

themuslimissue.wordpress.com/

Tudod mit bizonyítsd be te hogy az iszlám nem egy agresszív, terjeszkedni akaró vallás ami máig sötét középkori módszereknél maradt, és hogy tökéletesen összefér a keresztény vallással hosszú távon.
Idézeteket is kérek.
Látod lehet ilyet játszani.

erkölcsi hulla 2017.02.15. 14:27:56

@Discipline: Ha nagyon kételkedsz, tudok pár videót linkelni ami után nem lesz étvágyad, ennek kapcsán. Már ha nem hiszed el hogy a lefejezések valóban léteznek...

Discipline 2017.02.15. 14:34:50

@Ballib cenzúrázók réme 24:
Mástól idézni nem ér! Önálló kutatómunkát kérek! :)

@erkölcsi hulla:
Nem akarok bizonyítani, és nem kételkedek...
Csak annyit kértem, hogy az érveket megfelelően támasszuk alá.

martineden 2017.02.15. 14:35:40

@Ballib cenzúrázók réme 24: ,,Csak kb mindet lehallgatták megfigyelték azok közül akik nem voltak beszervezve."..hat ez az.Mai napig nem tudjuk kik lettek beszervezve, bar orban palfordulasa a hajdani putyin talalkozo ota igen erdekes. Nem veletlen hogy a fideszcsurhe a g vezetesevel foggal- korommel akadalyozza az ugynok aktak nyilvanossa tetelet.

Köszönjük.

És tényleg .. Orbánt két hónappal a rendszerváltás elött engedték külföldön tanulni, nem vetették börtönbe kétségtelen.. :DDD

konrada 2017.02.15. 14:38:49

@Ballib cenzúrázók réme 24:

És az jó, ha keresztény papok közt hasonló arányban vannak a pedofilok, mint a Bandit-Khon nevével fémjelzett liberálisok között????

erkölcsi hulla 2017.02.15. 14:44:32

@Discipline: Fentebb már "Ballib cenzúrázók réme 24" írt neked idézeteket is, a koránból.
Egyébként nem kell hozzá fanatikusnak lenni hogy 'óvakodj' a muszlimoktól, elég elolvasni pár elemzést, és néhány hírt a neten, esetleg a svédek statisztikáit :D
Nem, nem fogok csatolni forrást, keresd meg te :)

Ballib cenzúrázók réme 24 2017.02.15. 14:48:44

@konrada:

Értem a kérdést, de mégse tudom értelmezni.

A pedofilok ugyanis nem azért pedofilok, mert az illető egyébként megrögzött keresztény, vagy liberális.

Egész egyszerűen nincs korreláció az ember ideológia meggyőződése, és a pedofília között, leszámítva ha éppen egy pedofil szekta tagja (ilyet is láttunk már).

Ausztráliában vélhetően a pedofil hálózat férkőzött az egyházba, mert így könnyebben gyűjtöttek áldozatot, ezért romlott az arány.
De ott se az egyház hírdetett felvételt pedofiloknak, ebben biztos vagyok.

Discipline 2017.02.15. 15:00:12

@erkölcsi hulla:
Azért ne gondold, hogy ismeretlen számomra a problémakör... :)

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2017.02.15. 15:01:49

@Tompahawk: :) kis híján egyetértek veled. Talán csak abban nem, hogy a képmutatás, az önteltség, a gőg és a rosszindulat keresztény érték lenne. Viszont a kereszténység történelmét valóban végigkisérik ezek a tulajdonságok

>>A többit nem is tartom keresztény értéknek.<<

Hát igen. Szeretnék arról is írni, hogy azok a jellemzők, amelyek a kereszténységet szimpatikussá teszik, azok valójában ott is ott vannak, ahová a kereszténység nem tette be a lábát

2017.02.15. 15:03:10

@martineden: "Sokkoló adatokat tett közzé Ausztráliában..."
Ez így az a baj, hogy csak fél hír. Egyáltalán nem tartalmazza, hogy a felderített személyek kaptak-e elkövetett tettükért kánoni (egyházi) büntetést.
Ha kaptak büntetést, amely lehetett egy áthelyezés is a törvény alapján, akkor nem történt semmi eltussolás. Lehet, hogy valakinek nem tetszik, hogy így járt el egy-egy püspök, de neki az egyház törvényei szerint kell eljárnia és nem közvélemény igényei alapján.
Az sem mindegy, hogy egy-egy eset 1983 előtt, vagy után történt, mert a törvénykönyv változása nyomán más-más volt az mind az eljárási rend, mind a büntetés. És XVI. Benedek pp. alatt az eljárási rend is módosult.

Mindenki általában jól megérti és elfogadja, hogy a különböző klubok saját szabályok alapján működnek, saját "becsület bírósággal". Az egyházakra ugyanez igaz.

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2017.02.15. 15:04:05

@erkölcsi hulla: A kereszténység rémtetteiről is lehetne videókat linkelni, csak amikor azokat követték el, még nem volt video

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2017.02.15. 15:05:35

Ha már úgy is rá vagytok cuppanva a pedofiliára, akkor itt egy Jehova Tanúiról és a köztük lévő pedofiliáról szóló írásom:

sefatias.blog.hu/2012/07/14/8_altalanos_helyszinelok

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2017.02.15. 15:07:54

@dome64: >>Mindenki általában jól megérti és elfogadja, hogy a különböző klubok saját szabályok alapján működnek, saját "becsület bírósággal"<<

Ezzel nem értek egyet. Attól hogy az én klubomban nem bűn a lopás, vagy a gyilkosság, még érvényesek rá az ország törvényei, ahol működik, és bűnpártolást követ el az, aki nem jelenti

konrada 2017.02.15. 15:10:45

@Ballib cenzúrázók réme 24:
...csak annyi, nem lehet így realivizálni ebben az esetben.
Nem lehet egy papot hasonlítgatni egy olyan ideológia képviselőivel, melynek pártja komoly parlamenti vitát folytatott arról, hogy az egyenjogúság elvén 14 éves fiúgyermekkel szexuális viszony létesítése hasonlóan szabad legyen, mint 14 éves lánnyal, vagy ugyanezért EU-parlamenti főszóvivőjük lehetett egy kiskorúak megrontásával dicsekvő egyén...

Nincs bocsánat, nem lehet pap!

...az más kérdés, hogy emberek ők is, és egy olyan dogmát kényszerítenek rájuk, melyet embernek nehéz betartani.
...de ha nem tudja, ne legyen pap! El van a világ anélkül is...

2017.02.15. 15:12:47

@Tompahawk: "A többit nem is tartom keresztény értéknek...."

Ez szerintem egyfajta tájékozatlanságra utal. Nem tudom, hogy tanították-e neked, de pl. Rómában nem volt egyetlen koldus sem. Nem azért, mert nem voltak hátrányos helyzetű emberek, hanem azért mert rómainak eszébe sem jutott volna egy idegenen segíteni, tehát patrónus nélkül mindenképpen meghalt volna.
A zsidóság ismerte, vallási, szűkebb területi közösségen belül a jótékonykodást, de az irgalomnak azt a világra kinyíló kiszélesítését a kereszténység (a jézusi tanítás) hozta el, amelyet ma te alapértéknek tekintesz.

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2017.02.15. 15:17:28

@Élet a hitel után: >>Hūlyeségeket írsz, konkrétumok nélkūl.<<

Pontosan mi is a hülyeség? ha lehet konkrétumokkal válaszolj :)

>>Keresztény embereket égettek El, kínoztak meg az ókorban, de a reformàció idején is.<<

Ez volt itt tagadva? De ha már itt tartunk, kik égettek kiket?

sefatias.blog.hu/2014/04/30/calas_sirven_la_barre

sefatias.blog.hu/2014/04/21/_mindent_isten_dicsosegere_tegyetek

>>a kereszténységnek nem célja a "fōldi megvàltàs".<<

Hol is írtam erről?

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2017.02.15. 15:19:40

@dome64: Amit Jézus tanításáról írsz az rendben van, de azt kétlem, hogy a kultúránkra jellemző lenne annak alkalmazása. A jótékonykodás Európában azt jelenti, hogy a kizsákmányolásból szerzett vagyonom egy nagyon pici részét visszaosztom azoknak, akiktől elvettem

2017.02.15. 15:23:39

@sefatias: "Attól hogy az én klubomban..."
Először is nem mondtam, hogy nem bűn. Ugyanakkor vedd észre, hogy liliomtiprás. megrontás, molesztálás, szexuális erőszak olyan fogalmak, amelyek térben és időben erősen változnak. Amit ma erőszaknak tekintünk azt harminc évvel ezelőtt sok esetben egyáltalán nem tekintette senki annak.
Az Egyházi törvénykönyv minden helyen érvényben van ahol a Katolikus Egyház jelen van, akár csak egyetlen megkeresztelt hívő által. Ez jó. Ugyanakkor persze gond, hogy benne foglalt törvényeknek olyanoknak kell lenniük, hogy alkalmazhatóak is legyenek a világ tetszőleges pontján az adott társadalom saját törvényein belül.

Ballib cenzúrázók réme 24 2017.02.15. 15:26:28

@konrada:

Teljesen egyértelmű hogy az a pedofil aki papi ruhába öltözik, és ezt a hivatást műveli, az ezt csak álcából, és práda szerzés miatt teszi, nem azért, mert elkötelezett vallásilag.

Ugyanez igaz a pedofil tanárra, vagy pszichológusra, filmrendezőre.
Persze lehet élvezi a szakmáját is, de elsősorban a szexuális irányultsága okán műveli, nem a szakma alázata miatt.

Azaz nincs pedofil pap, vagy tanár, hanem van egy tetves pedofil, aki valamit csinált azért hogy áldozatokat szerezzen !

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2017.02.15. 15:26:33

@dome64: >>olyan fogalmak, amelyek térben és időben erősen változnak. <<

Ebben egyetértünk.

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2017.02.15. 15:28:04

@Ballib cenzúrázók réme 24: A pedofilia ott virágzik, ahol a felnőtt és a gyerek szoros kapcsolatban vannak egymással. Család, iskola, egyház.

2017.02.15. 15:30:21

@sefatias: " a kizsákmányolásból szerzett vagyonom"
A marx-i értéktöbblet elméletnek pont az gyenge pontja, hogy többlet nem pusztán kizsákmányolásból jöhet létre. Ő a modelljében tudatosan kihagyta a piac keresleti oldalát, de a valóság, amely nem modell nem tesz ilyet. Tehát keletkezhet többletem kizsákmányolás nélkül is, és ebből osztani bizony nem álszent dolog.

Ballib cenzúrázók réme 24 2017.02.15. 15:32:49

@sefatias:

Egész konkrétan ott, ahol vannak gyerekek, és gyerekekre vigyázó felnőttek.

2017.02.15. 15:53:44

Egy kicsit visszakanyarodva a témához: a kereszténységet érik támadások kívülről és belülről is. Néha nagyon nehéz eldönteni, hogy melyik tesz több kárt.
A külső támadások folyamatosak és tendenciózusak a Felvilágosodás óta. Hatékonyságukat jól jellemzik azok a mindenki számára köztudott dolgok, amelyek nem léteztek: a középkor "sötétsége", az első éjszaka joga, az erényöv, a vasszűz. De, ide tartoznak természetesen az egyházi inkvizíció úgynevezett rémtettei is, amelyek irdatlan mértékben felnagyítottak, és kiszíneztek.
Ezeknek a külső támadásoknak hatása sajnos rendkívül tartós.
A belső támadások ma emberére hatnak inkább. Egy-egy KDNP-és, vagy Fidesz-es politikus persze hiteltelenít minket is, de mivel tiszavirág életű a tündöklésük összességében kisszerűségük miatt kevesebb kárt tudnak hosszútávon okozni.
Mondjuk egy-egy "zseni" nép-nemzeti-keresztény politikus esetében elgondolkodtam azon, hogy hivatalos egyházi eljárást kellene kezdeményezni a kijelentései kapcsán. Sajnos nem nagyon van olyan püspök ma hazánkban, aki egy ilyen igazhitűségi eljárást be merne vállalni. Pedig érdekes lenne. (Egy ilyen eljárásnak egyébként csak annyi a következménye, hogy az ostobaságot vissza kell vonni, és bűnbánatot kell gyakorolni, vagy ha ezt nem, akkor formális aktussal ki kell lépni az egyházból.)

martineden 2017.02.15. 16:23:47

@dome64: ,,Ha kaptak büntetést, amely lehetett egy áthelyezés is a törvény alapján, akkor nem történt semmi eltussolás. Lehet, hogy valakinek nem tetszik, hogy így járt el egy-egy püspök, de neki az egyház törvényei szerint kell eljárnia és nem közvélemény igényei alapján."...nem arrol volt szo , hogy kaptak buntetest vagy nem.A bun igy is ugy is bun, de megnyugtatlak, a csuhasok nem hazudtoltak meg m,agukat ebben sem.

,,A jelentés bemutatásakor a vizsgálatot végzők elmondták, hogy hiába kértek segítséget a Vatikántól, az nem volt hajlandó segíteni nekik. A dokumentumok eltűntek, elpusztultak, vagy titoktartásra hivatkozva nem adták ki őket, miközben a gyerekek vádjait sokszor nem vették figyelembe, vagy egyenesen megbüntették őket érte, a megvádolt papokat pedig egyszerűen áthelyezték, múltjukat eltitkolták."

2017.02.15. 16:25:00

@sefatias: ez van neki kiadva témának.

martineden 2017.02.15. 16:27:37

@dome64:,, Mindenki általában jól megérti és elfogadja, hogy a különböző klubok saját szabályok alapján működnek, saját "becsület bírósággal". Az egyházakra ugyanez igaz."....nem, senki sem erti meg. Mindenkire egyforman az allam torvenye vonatkozik. Jol neznenk ki ha ugy lenne ,amint te gondolod.Vagy szerinted ha a papnak meggyonod hogy loptal es feloldoz, az allam nem buntet meg?

martineden 2017.02.15. 16:55:33

@dome64: ,,Amit ma erőszaknak tekintünk azt harminc évvel ezelőtt sok esetben egyáltalán nem tekintette senki annak."....viszont a szodomia az egyhazban halalos bunnek szamit tobb mint 2000 eve( az a resze ami ket himnemu kozt tortenik)és sajnos a becsuletes papok 99%-ban fiu gyerekeket molesztalnak. meg se hallani , hogy egyhazon belul ezt meg ezt megbuntettek.
,,Az Egyházi törvénykönyv minden helyen érvényben van ahol a Katolikus Egyház jelen van, akár csak egyetlen megkeresztelt hívő által. Ez jó. Ugyanakkor persze gond, hogy benne foglalt törvényeknek olyanoknak kell lenniük, hogy alkalmazhatóak is legyenek a világ tetszőleges pontján az adott társadalom saját törvényein belül,, ....azt elhiszem, hogy gond a csuhasoknak, szeretnek ha ket miatyankkal lerendezhetnek a dolgot.

Jakab.gipsz 2017.02.15. 17:58:53

Ímé ez történik akkor amikor, Sefatias a politológus ipari tanuló felcsap keresztény szakértőnek, kijelent és vádaskodik hablatyol olyan tudományról a teológiáról, amelyről mint (egzakt tudományról), fogalma sem lehet. Ekkora hülyét ritkán halhatunk meg szólalni. (lehet kitiltani, végül is az Ő, Sefatias blogja), mert annyira hülye a csőlátó hülyéje , hogy maga sem tudja mennyire hülye, amikor olyan dologba üti az orrát ami meghaladja azt a tyúknyi eszét ennek a bunkónak. Mert a tyúknak annyi eszen nincs, hogy ne szarja körbe a baromfi udvar, de annyi azért van, hogy a csípés sorrendet respektálja, csak a nála védtelenebbet meri megcsipkedni.

Mert ugye bár egy monoteista hitvilágot csak egy másikhoz viszonyítva lehet értelmezni, a kereszényt a zsidóhoz és a muszlinhoz, na de ez már büdös Sefatis-nak mert óvakodik a zsidó lobbival szembe kerülni, vagy ne tán-tán az igaz hitet védelmező muszlinokkal. Hol ott az általa felsorolt igen erkölcstelen dolgok csak akkor megengedettek, ha a keresztények ellen vannak elkövetve, azért mert zsidó és a muszlinok szemében a kereszténység csak egy szekta. Saját magukkal szemben elkövetni pedig bocsánatos bünnek tekinthető, megfelelő körülmények között, a fütyi és a klitoisz nyiszálás, gyermek bántalmazás megengedett, nyilván mert Isten nem jó munkát végzett, majd a papok kijavítják.

És most néhány szó a "keresztény értékrend" védelmében elmondható, hogy a világ történelemben először fordult elő, hogy a katolikus-ortodox vagy a katolikus- protestáns viszálykodást haragot és gyűlölködést, megbékélés váltotta fel.
A zsidó-zsidó teológiai háború nincs ugyan nagy dobra verve de ugyancsak véresen de zajlik, mint ahogyan a muiszlin-muszlin (síita-szuunita) és a zsidó-muszlin gyűlölet háború is, éspedig napjaink véres valóságában, erről pedig a kereszténység semmit sem tehet, csak az ateista-államok tehetnek róla.

Ez a takony agyú blogger, pedig erről semmit sem tud, de pálcát azt tud törni, ártatlanok felett.
Ez a hülye még ahhoz is hülye, hogy egy lejárató cikket meg írjon.

Putyinpárti Gyorsnaszád · http://ideogliaiszivcsakrahirjei.blog.hu/ 2017.02.15. 18:44:04

ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ORBÁN VIKTOR A MI ISTENÜNK ÉS MEGMENTŐNK!!!!!!!!ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib ballib

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2017.02.15. 20:17:12

@Jakab.gipsz: :) Az érveiddel nem tudok szembemenni. Olyan súlyosak, hogy porig aláztál. Hihetetlen hogy ezekre nem gondoltam :)

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2017.02.15. 20:21:00

@dome64: félreértetted a posztot. Nem azt írtam, hogy a kereszténységet nem érik támadások, hanem a keresztény értékeket nem érik és érhetik támadások. Nem azt mondtam, hogy soha nem volt keresztény üldözés, hanem azt, hogy ma senkit nem üldöznek azért, mert mondjuk kedves, vagy jóságos, vagy azt teszi másokkal, amit szeretne, hogy vele tegyenek.
A többi gondolatoddal egyetértek

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2017.02.15. 20:24:29

@Jakab.gipsz: >>Ez a hülye még ahhoz is hülye, hogy egy lejárató cikket meg írjon.<<

Eszemben sem volt lejárató cikket írni. A célom az, hogy bebizonyítsam, a keresztény értékek nem támadhatóak, azok ellen nem lehet fellépni

keresemazutam 2017.02.16. 10:24:49

@Jakab.gipsz:
Bocs, csak egy kérdés (ha kereszténynek tartod magad) :A hozzászólásodban nem találtam az alapvető keresztényi értékeket mint pl.szeretet,a másik magamnál különbnek tartása stb...
Nem lehetséges,hogy ennek a " politológus ipari tanuló , hablatyoló , fogalmatlan, csőlátó ,tyúkeszü, bunkó ,takony agyu ,sokszorossan-hülye bloggernek" mégis igaza van abban ,hogy a keresztény értékekre legnagyobb veszélyt az értékeket felmutatni képtelen keresztények jelentik?

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2017.02.16. 11:11:12

@keresemazutam: azt hiszem Jakab mindent elmondott a témában, amire a tudása képessé teszi. Nem jellemző rá, hogy értelmes beszélgetést folytatna. :)

Vértes László · http://kozlogika.blogspot.hu/ 2017.02.17. 08:32:45

@sefatias: „Eközben a keresztény értékek köszönik jól vannak.”

– Ez arra utal, hogy tudod, mik a keresztény értékek, miközben Sytka blogján most olvastam a kommentedet, amiből inkább úgy tűnik, szerinted semmi sem tartható értéknek, semmit sem lehet tudni. Nincs ismerhető különbség jó és rossz között.

Ennek fényében, szerinted mik a keresztény értékek? És hogyan függenek össze a szerinted keresztény értékek Jézussal?

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2017.02.17. 08:34:38

@Vértes László: :) szerintem meg egyszerűen csak nem tudsz különbséget tenni két teljesen különböző dolog között :P

sefatias.blog.hu/2017/02/11/ezek_ellen_nincs_torveny

Putyinpárti Gyorsnaszád · http://ideogliaiszivcsakrahirjei.blog.hu/ 2017.02.17. 10:59:18

@sefatias: de felléptél a kereszténység ellen te mocskos migránsimogató gyurcsányista sorosbérenc libsibolsi! De Orbán Viktor a mi vezérünk Isten földi helytartója megvéd minket!!! Bár olyan jelek is vannak hogy Orbán Viktor miniszterelnök ÚR maga az Isten és lejött a földre közénk hogy megmencse a világot!

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2017.02.17. 11:01:35

@Putyinpárti Gyorsnaszád: :) hát hirtelen nem tudtam, hogy sírjak, vagy nevessek, de aztán a nevetés mellett döntöttem

kingdom · http://blogjt.blog.hu/ 2017.02.17. 14:09:08

@sefatias:
Most, hogy végre megnyílik nekem Sefa blogja mit látok ? ... még életemben nem láttam ekkora troll partyt :)
Néhányuknak már a nick neve is önmagában troll név :D:D:D

Sitites 2017.02.17. 14:59:48

Vettem levegőt tucatszor, mire szaftos káromkodáshalmaz nélkül le tudom írni: mégis mi a fészkesbántosmindenségért kellene egyáltalán megpróbálni komolyan venni őket?
Ne haragudj Sefa, de miért kell ez neked?! Élvezed?

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2017.02.17. 15:55:06

@Sitites: valamilyen szinten mindenkit komolyan kell venni. Senki sem hülye ok nélkül.

Sitites 2017.02.17. 17:05:05

@sefatias: ez itten kifogás, kérem:)
De a Te blogod...:))

Vértes László · http://kozlogika.blogspot.hu/ 2017.02.17. 17:11:22

@sefatias:' Tehát az egyik legfontosabb keresztény érték az a képesség, hogy képesek vagyunk barátságosak lenni azokkal, akik más értékek mentén élik az életüket. Olyannyira, hogy szerintem ma egy Krisztust követő embernek az a legjobb dicséret, ha a morgolódók ezt mondják rá: "a bűnösök barátja." '

– Ha az ember szerény szövegértési képességekkel olvassa az Újszövetséget, akár arra is juthat, hogy Krisztus egy személynév. Tévedés, a személyt Jézusnak hívták, a tisztsége pedig judaista Messiás, ami görögre fordítva „Krisztosz”. Kéretik ennek megfelelően, nyelvtanilag helyesen utalni rá.

Az is fontos, hogy Jézus, a Messiás körül soha nem voltak megértett és elfogadott bűnösök. Kizárólag a bűneiket keservesen bánó és életreform mellett busás elégtételt ígérő ex-bűnösök voltak. (Akikről a farizeusok még nem tudták, hogy már nem bűnösök, vagy tudták, de ójudaista megközelítésben nem voltak irántuk megbocsátók.) A Szentírás alapján annyit lehet keresztény értékként levezetni, hogy bocsássunk meg a keservesen könyörgő és elégtételt ígérő ex-bűnösöknek, akik közben odaadó kereszténnyé lesznek. Szerintem ezt az értéket a legtöbb így-úgy keresztény hordozza. Nem szokás elküldeni a bűnbánókat. Nem a megbocsátó keresztényekből van kevés a társadalmunkban, hanem az életreformot és elégtételt ígérő ex-bűnösökből van hiány, mert a mai bűnös nem bánja a bűneit, egyenesen büszke rájuk, és úgy vár megértést – márpedig Jézus tanítása és életpéldája csak a bűnbánó ex-bűnös kategóriára vonatkozik.

Az ex-bűnös és a folytatólagosan bűnös között akkora a különbség, mint a pentito és az aktív maffiózó között. Az igazságszolgáltatás előbbivel vádalkut köt, utóbbit meg a törvény maximális szigorával üldözi.

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2017.02.17. 18:00:16

@Vértes László: válaszolnék rá, ha nem tudnám, hogy nem olvasod a bibliát. Talán csak annyit, hogy az evangéliumokban nincs olyan ige, hogy Jézus az ex-bűnösök barátja. Csak olyan, hogy bűnösök barátja. A személyneves résszel nem tudok mihez kezdeni. Azt nem értem

Vértes László · http://kozlogika.blogspot.hu/ 2017.02.17. 19:24:30

@sefatias: Úgy írsz „Krisztusról”, mintha azt írnád, hogy Lajos. Lajos azt mondja, Lajos azt szereti... Helyesen: a Krisztus, azaz a Messiás. Pl. a Messiás azt tanítja, hogy... Kicsit neccesebben, de aki tud görögül, annak még elfogadhatóan: a Krisztus azt tanítja, hogy... A névelőt nem lehet elhagyni az „a Krisztus” elől. Marxról sem írhatod, hogy Főkommunista azt tanítja... Azt írhatod, hogy Marx, a Főkommunista azt tanítja... A Messiás egy tisztség / szerepkör a judaizmusban.

Ami az evangéliumi szövegeket illeti: valahányszor Jézus közelében megjelenik egy „bűnös”, le van írva, hogy az illető alázatosan megbánta a bűnét, kárpótlást fogadott, attól kezdve más emberként él, és követi Jézust. Szó sincs tehát arról, hogy Jézus a bűnüket nem bánók barátja lenne, vagy hogy előre elfogadó módon fordulna feléjük. Amíg nem bánják a bűneiket, addig be sem lépnek az újszövetségi történetbe. Akkor értesülünk róluk, amikor már pentito-k (vagy pentita-k), és értelemszerűen Jézus követőivé váltak. Vizsgáld meg újra a vonatkozó szövegrészeket.

A keresztény értékek szempontjából ezt azt jelenti, hogy a keresztények nyitottak minden pentito / pentita felé, aki alázatosan kéri Jézustól a bűnei bocsánatát, töredelmes megbánást mutat, életreformot fogad, bőséges kártérítést ad azoknak, akiket a bűneit elkövetve megkárosított, és közben értelemszerűen kereszténnyé válik. A keresztényi fogadókészség ma is megvan. Bár lenne hozzá Jézushoz könnyek közt könyörgő pentito / pentita, aki kész életreform és kárpótlás után a bűneit elhagyott, lelkiismeretes kereszténnyé válni, e nélkül nem tud működni a messiási konstrukció.

kingdom · http://blogjt.blog.hu/ 2017.02.21. 19:46:22

@Vértes László:
Ennek ellénre mégis ezt olvashatjuk:
"(Máté 9:10–12) . . .Később, amikor az asztalnál feküdt a házban, íme, sok adószedő meg bűnös jött, és kezdtek letelepedni Jézus és tanítványai társaságában. 11 Látva ezt a farizeusok, mondogatni kezdték a tanítványainak: „Miért van az, hogy a tanítótok adószedőkkel és bűnösökkel eszik?” 12 Hallva őket, ezt mondta: „Az egészségeseknek nincs szükségük orvosra, a betegségben szenvedőknek viszont igen. . .(!)"

A kérdésem, honnét veszed, hogy a"sok bűnös"kifejezés csakis későbbi megtérőkre vonatkozik? Ha igaz lenne amit állítasz:...: "pentito / pentita felé, aki alázatosan kéri Jézustól a bűnei bocsánatát,. Az már feltételezi, hogy olyas valakiről van szó, aki már felismeri Krisztus bűn bocsájtó szerepét. No,de idáig el kell jutni (!), ... nem mindenki érik be automatikusan, hogy Jézust elfogadja annak ami,...ezek lehetnek hosszú évek is pláne nem az első találkozásról. Arról meg pláne szó sincs, hogy megelőlegezné az utólagos megtérés bizalmával őket és ezért kereste a társaságukat.
Van akiknek idő kell....addig pedig marad egy bűnös a sok közül,l akik Jézust meghallgatták akiktől Jézus nem zárta el magát és esélyét a megtérésüknek. Arról meg ne is beszéljünk, mi a 100% garancia arra, hogy az un. egészséges az is marad ? Maga Jézus is mintha arra figyelmezettet volna, hogy aki áll vigyázzon, hogy ...

Vértes László · http://kozlogika.blogspot.hu/ 2017.02.22. 07:35:50

@kingdom:
Viszontkérdésem: honnét veszed, hogy a sok bűnös nem tért meg? Hogy hazament pont úgy, ahogy jött, és folytatta azt, amit azelőtt?

Akiknek keresztény szempontból jelentőségük van, azok mind megtértek, ez következik az evangéliumi történetek összességéből. Megbánták, megvallották, elégtételt adtak, életreformot fogadtak, és végre is hajtották. Nyilván nem tértek meg mind a Jézust hallgatók, ám nekik nincs keresztény szempontból jelentőségük, ők nemet mondtak a lehetőségre. A keresztényeknek többé nem volt velük dolguk, magukat zárták ki a közösségből. Ők a keresztény értékekkel szembemenők, nem belőlük vezetjük le, hogy mi a keresztény értékrend, hanem a megtérőkből. (Bonyolítja a helyzetet, hogy a judaista Messiás feladata egyesíteni Jákob egész népét. Jézus ezzel is foglalkozik amikor mi, outsider gójok, annyit érzékelünk, hogy „nyitott”. A Messiás egyesítő, de csak Jákob szempontjából, ez nem a gójoknak szól. A gójok ebből tévesen vezetnének le bármiféle rájuk vonatkozó szabályt. Hosszú téma, talán majd egy másik poszt alatt.)

Abban teljesen igazad van, hogy aki azt hiszi, hogy áll, vigyázzon, hogy el ne essék (írja Pál a korinthusiaknak). A keresztény értékrend azonban meritokrata: mindenki felé nyitott, aki viszontnyitott, és megcselekszi a megtérést. Aki nem akar megtérni, az magát zárta el, nem a keresztények zártak feléje. (Ettől még minden keresztényben ott van a letérés lehetősége, ilyen értelemben nem hiheti, hogy folyamatosan áll. Nem az egyes keresztény áll, hanem a kereszténységnek az a nyitott meritokrata rendje, amelyet a Messiás Jézus alakított ki.)

Példa: a budapesti tömegközlekedést bárki igénybe veheti azzal az előfeltétellel, hogy jegyet vagy bérletet vesz, vagy 65+. Ha egy illető 65-, és se jegye, se bérlete, nem veheti igénybe a közlekedési lehetőséget, de a közlekedési rendszer ettől még nem lett embertelen, nem lett zárt, nem vált képmutatóvá, nem fordult ki önmagából, nem ellentétes az alapítók szándékával, stb. A közlekedési rendszer mindenki felé nyitott, az igénybevétel feltételei nem irreálisak. És aki nem szégyelli magát ezért a BKK-nál, az nem kevély, felfuvalkodott ember.

Vértes László · http://kozlogika.blogspot.hu/ 2017.02.22. 07:52:28

@sefatias:
Kérdésem Karl Popper ellenbizonyíthatósági elve alapján: miből vennéd észre, ha a keresztény értékek ellen tényleg lenne globális támadás? Milyen jelenségek alapján mondanád azt, hogy „nahát, tévedtem"?

Popper elve azért hasznos, mert felhívja a figyelmet egyes világlátások megingathatatlanságára, és rámutat ezek problémásságára.

Nekem úgy tűnik, hogy nincs olyan jelenség, amelyből te rájönnél, hogy mégis csak van támadás a keresztény értékek ellen. Ehhez jogod van. Viszont Popper alapján ez egy rögeszmés világlátás, amely nem nyitott a külső adatokra, hanem mindhalálig ragaszkodik a kiinduló téziséhez.

Helyezzük magunkat egy lépés távolságra a vizsgálandó problémától. Mondjuk, egyesek szerint globális támadás indult az ójudaista értékek ellen, mások szerint meg nem. Lehet ezt a témát ésszerűen vizsgálni? Hogyan? Milyen szempontok szerint?

Mit tekinthetünk lényeges adatoknak abból a szempontból, hogy az ójudaista értékek ellen van-e/nincs-e globális támadás?

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2017.02.22. 07:55:53

@Vértes László: Te mit tartasz keresztény értéknek? Én már leírtam párszor

Vértes László · http://kozlogika.blogspot.hu/ 2017.02.24. 08:55:16

@sefatias: Nem pont ezt kérdeztem, hanem hogy milyen tapasztalati adatok esetén mondanád ki, hogy tévedtél, mégis csak támadják a keresztény értékeket.

Példa: szerintem sárkányok nincsenek, de ha elém kerülne egy sárkány, akkor megvizsgálnám, és ha valódinak találnám, kijelenteném, hogy ezek szerint tévedtem.

Az esetünket bonyolítja, hogy a jelek szerint egészen mást értünk keresztény értékek alatt, ezért az ellenük folytatott támadás Igen/Nem kérdésre úgy is adhatunk eltérő választ, hogy elbeszélünk egymás mellett.

Szerintem a keresztény értékek így fogalmazhatók meg: szeresd embertársadat, mint önmagadat, és szeresd ÖNMAGADAT, mint embertársadat; törekedj életre szóló monogám heteró párkapcsolatra, élj igazságos földi jólétben. Ne szégyelld a szorgalommal szerzett jólétet, hanem mutasd fel büszkén, mindenki számára követendő példaként. A rászorulónak átmenetileg adj halat is, de főszabályként hálót adj, és várd el a háló szorgalmas használatát. Aki nem akar hálót használni, nem érdemel halat, és ez nem a te problémád. Nem a te feladatod megoldani mindenki motivációs és attitűdbeli problémáját, nem kell lelkiismeret-furdalást érezned azért, mert mások nem akarják a példádat követni. Légy büszke rá, hogy az eredményeidet Jézus, a judaista Messiás tanítása alapján érted el, és hirdesd, hogy bárki elérheti ugyanezeket az eredményeket Jézus, a judaista Messiás tanítása alapján. Figyeljék meg az emberek, hogyan szereted ÖNMAGADAT úgy, mint embertársaidat, és kövessék a példádat. Politikailag meritokrata igyekszel lenni, azaz a mások jólétének segítésében szerzett érdemeid alapján vagy vezető. Ha egy konkurens jobban segíti mások jólétét, akkor ő lehet a főnököd, ahogy Jézus tanítja. Mindenki lehet vezető, aki eredményesen növeli mások jólétét, és ÚGY HELYES, hogy közben maga is vezetői jólétbe kerüljön, anyagi ösztönzést mutasson fel a vezetésre pályázóknak. A keresztény ember példájából derüljön ki, hogy BUSÁSAN MEGÉRI mások jólétét segíteni. Én ezt nevezem keresztény értékrendnek, és kijelentem, hogy ez ellen az értékrend ellen világméretű támadás zajlik ezer csatornán, a lehető legmanipulatívabb eszközökkel. A támadás szellemi, nem fizikai, és puha agymosással zajlik, de akinek van szeme és füle, megbizonyosodhat róla a mindennapokban.

Ezzel szemben te mindha a szociális demagógiát tartanád „keresztény értékrend”-nek, és azt állítanád, hogy ez ellen nincs világméretű támadás. Nos, a szociális demagógia MAGA IS RÉSZE a keresztény értékrend elleni támadásnak. A szociális demagógia a szorgalmas emberek lelkiismeret-furdalásához vezet, a keresztény értékrend meg a büszkén vállalt szorgalom általánossá válásához. A szociális demagógia általános szegénységhez vezet, a keresztény értékrend meg általános jóléthez.

Mikrobi 2018.05.13. 21:44:29

Na, megvolt az öt perc hírnév egy kis pedofilozással. Kielégültél?
süti beállítások módosítása